Kinag_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 (endret) Heisann, Jeg var og kjøpte meg Prototype i går da jeg hadde endelig fått nok penger til å gjøre det. Valget stod mellom PS3 versjonen og PC versjonen, men siden jeg reiser en del og har en laptop som klarer å dra slike spill valgte jeg å kjøpe det på PC. Da jeg kom hjem og installerte det (som tok en ganske god stund) så gledet jeg meg til å spille, men av en eller annen grunn begynte cinematics å lagge, men bare med lyden. Det ble oppkuttet omtremt. Jeg sjekket litt på nettet og fant ut at det var mange andre som hadde dette problemet, men det var ingen patch som var planlagt for øyeblikket. Problemet oppstår BARE i cinematics, og ikke filmer som er inne i spillet, heller ikke under selve gameplay, spillet kjører helt smooth. Jeg har prøvd mange forskjellige løsninger, en av dem var å patche lyd filene ved hjelp av et program som var designert for å gjøre slikt. Dette fungerte for noen, men ikke for meg. Jeg prøvde også å sette ned hz som lyden kjørte på til 16-bits, 44100 men dette fungerte heller ikke. Dermed prøvde jeg å slette laptop lydkortet fra device manager (da jeg har et eksternt lydkort som fungerer 100% fint). Dette ga heller ingen resultater. Er det noen som har peil på hvordan jeg kan fikse dette? Jeg begynner å bli ganske frustrert siden man ikke kan bytte inn PC spill igjen Specs: Windows Vista 64-bit Home Premium Intel Core 2 Duo T9300 2,50GHz 4GB G-Skill RAM Har oppdatert lydkort driver, skjemkort driver og installert vista SP2. Håper på svar! Mvh. Endret 6. juli 2009 av Kinag
Gormers Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 (endret) For nå så kan du se cinematics på youtube. Har ikke noen bedre råd.^^ Endret 6. juli 2009 av Gormers
Error Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Prøv å oppgradere DirectX til nyeste versjon. Gjorde susen for meg
Kinag_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Skrevet 6. juli 2009 Prøv å oppgradere DirectX til nyeste versjon. Gjorde susen for meg Da prøvde jeg dette også, fungerte fortsatt ikke
fytech_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Kan denne siden hjelpe på problemet ditt? Here you go!
Kinag_InnleggNO Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Skrevet 7. juli 2009 Kan denne siden hjelpe på problemet ditt? Here you go! Jeg har prøvd det der også, desverre fungerte det ikke noe bedre etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå