Tore_InnleggNO Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 (endret) Fikk ingen som helst assosiasjoner med TF2.... Derimot Warhawk.... Som en slett å småkjedelig B-spill kopi av Warhawk... Meg: Tore / Buster Royals Level 7 så langt... Endret 28. juni 2009 av Tore
Wrathmont Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 (endret) Synes det er ganske morsomt, men spiller sjelden lenge av gangen. Er på en måte noe å dra fram i en time når jeg ikke har annet å gjøre. Veldig mye mer givende med en gang man har kompiser å spille med, ikke minst pga den kraftige komboen som gunner/soldier er. Når man i tillegg begynner å kjenne mapsa godt kan man virkelig skape kaos. Har spilt i beta og har en lvl 20 gunner og en 11 commando, spillet blir ganske mye bedre når man har steget i gradene. TF2 er jo bra, men kan kun sammenlignes med bfh dersom man ikke vet hva man snakker om. Endret 29. juni 2009 av Wrathmont
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Jeg likte ikke at det var i 3. person. Det er slik fortsatt? Jupp.
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Synes det var artig jeg:) Litt problemer med treig side siden det virker som det er 1000000 andre som prøver å spille nå.. Spiller som Heeinrich på the badguyswhatnot og er lvl 6 atm..
Kaigero Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Kaigero LVL 6 Royal Soldier atm. Hitill er inntrykket ikke så alt for bra, skal teste litt mer før jeg graver øksa dypt i nakken til Dice.
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 er ingen TF2 kopi for de som måtte tro det. Nei, det er langt, langt dårligere. True, men det er gratis. Er det verkelig så få servera? Nei, bare prøv på nytt så får du garantert server på under 10 sek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå