Gå til innhold

Blood Bowl

Gjest Slettet+9812374

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9812374
Skrevet

PC-versjonen av Blood Bowl kommer i morgen (i dag for de som forhåndsbestilte), via Digital Download fra Nexway. En fysisk versjon er vistnok ute i Tyskland og Frankrike.

Spillet er meget trofast til brettspillet hvis du ønsker det, samt diverse bonusregler fra Blitz-boken.

Jeg har bare prøvd en kamp sålangt, men det er akkurat slik jeg husker det fra gamle dager :D

Spillet har en "kampanje", enkletkamper samt multiplayer.

Du kan både spille 'classic' turbasert, eller forsøke den nye realtimemodusen (har ikke forsøkt den enda).

Kommer på Xbox 360 i høst, samt PSP. Ikke planlagt for Wii eller PS3.

http://www.bloodbowl-game.com/

Øystein

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har bare prøvd en kamp sålangt, men det er akkurat slik jeg husker det fra gamle dager :D

http://www.bloodbowl-game.com/

Øystein

Kan bare hive meg på denne. Har også bare prøvd enkeltkamper. Mulighetene til å velge "Blitz-varianten," dvs mange muligheter til å påvirke oppettet (kontra å bare bruke reglene fra LRB5), gir en del mer dybde i disse kampene. Antar at kampanjemodus og turneringsmodus gir spillet enda lengre levetid. Og så var det online da...

majorthom

Gjest Bruker-127711
Skrevet
An ultra-violent mix of American football and other team sports, Blood Bowl takes place in the popular Warhammer universe, and allows players to build the ultimate fantasy teams. Would-be team managers can build bone-crushing teams composed of Orcs, Elves, Humans, Dwarfs and many more fantastic creatures then throw them into the arena for the ultimate blood sport! Blood Bowl is strategic, action-packed and violent, requiring players to use their best tactics, team design and a dose of pure ruthless bloodlust always helps too!

Virker litt interresant, men er littellitt småskeptisk.

Skrevet

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for tråden, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen.

Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden.

• 2 uker senere...
Skrevet

fantastisk gjenskapning av den gode følelsen fra brettspillet dette her. Har spilt en 10-15 kamper nå og jeg er helt hektet.

Spilte en del BB på vanlig brettspill for 10-15 år siden og denne konverteringen til PC er helt rå.

Et kjempepluss er i tillegg det at de fleste motstanderne man møter faktisk er genuint interressert i gode strategispill. Man slipper å møte særlig mange "drittunger"( unge og gamle)

Her er alle ute etter en hyggelig tid med artig spilling.

Mitt råd er last ned fra den offisielle hjemmesiden, eller vent til det kommer på Steam eller i butikken

Skrevet

Tråden stenges siden trådstarter ikke fulgte tidligere oppfordring fra moderator om å endre emnetittel til å passe med våre retningslinjer for oppretting av tråder. En god emnetittel er viktig for at andre brukere skal forstå hva en tråd handler om før han klikker seg inn på den. Om trådstarter kommer opp med en bedre emnetittel kan han si fra til en moderator og gjenåpning vil bli vurdert.

Tråden stenges.

Reaksjoner på moderering taes på PM til moderatoren som postet denne meldingen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...