Mountainhome Skrevet 24. juni 2009 Skrevet 24. juni 2009 Hei, jeg har lasta ned Quest Helper for WoW før, men det var når jeg hadde det på XP og Vista, jeg finner ikke hvor jeg skal putte quest helper når jeg har Win7.. noen forslag?
Kokkolocco Skrevet 24. juni 2009 Skrevet 24. juni 2009 (endret) addons mappen... mer utfyllende World of Warcraft/interface/addons Endret 24. juni 2009 av Koukou
Mountainhome Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Skrevet 25. juni 2009 Til alle som skal ha WoW på Win7(64 bit): hvis du skal ha addons, må du lage mappen Interface og Addons.
bamsefar Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Så det du sier er at også på Windows 7, så puttes addons akkurat samme plass som på andre OS? Right? :rolleyes: (Grunnen til at du muligens måtte lage mappene selv er fordi disse ikke blir laget før etter din første WoW-start)
Mountainhome Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Skrevet 25. juni 2009 Så det du sier er at også på Windows 7, så puttes addons akkurat samme plass som på andre OS?Right? :rolleyes: (Grunnen til at du muligens måtte lage mappene selv er fordi disse ikke blir laget før etter din første WoW-start) jepp, samme sted, men mappene kommer ikke hvor en mange ganger du starter og spiller, de må lages selv.
Licht Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Nevnte mappe inneholder også store deler av Blizzards default-UI etter en patch for en stund siden, der de moderniserte det (les: stjal de mest populære addonene). Rart om den ikke dukker opp av seg selv etter at du har spilt for første gang. Men hey, om alt ellers virker, er det neppe noe problem.
bamsefar Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 Så det du sier er at også på Windows 7, så puttes addons akkurat samme plass som på andre OS?Right? :rolleyes: (Grunnen til at du muligens måtte lage mappene selv er fordi disse ikke blir laget før etter din første WoW-start) jepp, samme sted, men mappene kommer ikke hvor en mange ganger du starter og spiller, de må lages selv. Du tok med andre ord ikke sarkasmen. Kjører W7 7100 selv, mappene ble opprettet etter førstestart, akkurat som normalt. Jeg tok derimot ikke å installerte i (x86) mappen pga div problemer med backupfunksjonen.
Mountainhome Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Skrevet 27. juni 2009 Så det du sier er at også på Windows 7, så puttes addons akkurat samme plass som på andre OS?Right? :rolleyes: (Grunnen til at du muligens måtte lage mappene selv er fordi disse ikke blir laget før etter din første WoW-start) jepp, samme sted, men mappene kommer ikke hvor en mange ganger du starter og spiller, de må lages selv. Du tok med andre ord ikke sarkasmen. Kjører W7 7100 selv, mappene ble opprettet etter førstestart, akkurat som normalt. Jeg tok derimot ikke å installerte i (x86) mappen pga div problemer med backupfunksjonen. Jeg instalerte ikke i (x86) mappen, men så har jeg også Win7 64bit RC, hvis det har noe å si.
MartinHaTh Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 Jeg instalerte min i Pogramfiler (x86), alt var som det altid har vært, og interface mappen kommer som den skal, og jeg kjører også windows 7 RC. Så du instalerte ikke wow i programfiler, men på det stedet som blir foreslått? Jaja, bare det funker så har jo ingen ting noe å si.
Mountainhome Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Skrevet 28. juni 2009 Jeg instalerte min i Pogramfiler (x86), alt var som det altid har vært, og interface mappen kommer som den skal, og jeg kjører også windows 7 RC. Så du instalerte ikke wow i programfiler, men på det stedet som blir foreslått? Jaja, bare det funker så har jo ingen ting noe å si. Jeg instalerte i Programfiler, men ikke i Programfiler (x86)
bamsefar Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Kjører selv 64bit. Uansett, det er aldri værre enn å opprette mappene selv. Det viste du vel uansett, men greit om noen i samme situasjon skulle stikke hodet inn tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå