Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har lasta ned Quest Helper for WoW før, men det var når jeg hadde det på XP og Vista, jeg finner ikke hvor jeg skal putte quest helper når jeg har Win7.. noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det du sier er at også på Windows 7, så puttes addons akkurat samme plass som på andre OS?

Right? :rolleyes:

(Grunnen til at du muligens måtte lage mappene selv er fordi disse ikke blir laget før etter din første WoW-start)

Skrevet
Så det du sier er at også på Windows 7, så puttes addons akkurat samme plass som på andre OS?

(Grunnen til at du muligens måtte lage mappene selv er fordi disse ikke blir laget før etter din første WoW-start)

jepp, samme sted, men mappene kommer ikke hvor en mange ganger du starter og spiller, de må lages selv.

Skrevet

Nevnte mappe inneholder også store deler av Blizzards default-UI etter en patch for en stund siden, der de moderniserte det (les: stjal de mest populære addonene).

Rart om den ikke dukker opp av seg selv etter at du har spilt for første gang. Men hey, om alt ellers virker, er det neppe noe problem.

Skrevet

jepp, samme sted, men mappene kommer ikke hvor en mange ganger du starter og spiller, de må lages selv.

Du tok med andre ord ikke sarkasmen. Kjører W7 7100 selv, mappene ble opprettet etter førstestart, akkurat som normalt. Jeg tok derimot ikke å installerte i (x86) mappen pga div problemer med backupfunksjonen.

Skrevet

Du tok med andre ord ikke sarkasmen. Kjører W7 7100 selv, mappene ble opprettet etter førstestart, akkurat som normalt. Jeg tok derimot ikke å installerte i (x86) mappen pga div problemer med backupfunksjonen.

Jeg instalerte ikke i (x86) mappen, men så har jeg også Win7 64bit RC, hvis det har noe å si.

Skrevet

Jeg instalerte min i Pogramfiler (x86), alt var som det altid har vært, og interface mappen kommer som den skal, og jeg kjører også windows 7 RC.

Så du instalerte ikke wow i programfiler, men på det stedet som blir foreslått?

Jaja, bare det funker så har jo ingen ting noe å si.

Skrevet
Jeg instalerte min i Pogramfiler (x86), alt var som det altid har vært, og interface mappen kommer som den skal, og jeg kjører også windows 7 RC.

Så du instalerte ikke wow i programfiler, men på det stedet som blir foreslått?

Jaja, bare det funker så har jo ingen ting noe å si.

Jeg instalerte i Programfiler, men ikke i Programfiler (x86) :p

Skrevet

Kjører selv 64bit. Uansett, det er aldri værre enn å opprette mappene selv. Det viste du vel uansett, men greit om noen i samme situasjon skulle stikke hodet inn tråden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...