Gå til innhold

Halo 3 game night

Gormers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når er neste game night? Trenger en pause fra amerikanerne på Live :p

Har alt av map packs!

Hahaha! Eg er drit lei Franskmennene, dei prater noko så inni helvette mye og ein forstår ikkje ein dritt ka dei seie
Skrevet

Den spøkte de med da.

* Cheaters who’ve cheated in a sad attempt to stave off their feelings of inadequacy (or for any other reason).

* Boosters who’ve boosted their way to shame and a sense of emptiness (even in Juggernaut gametypes).

* Jerks who quit out of games today because they don’t see any flaming heads in the lobby (this one will also score you a tasty, longer-than-usual ban for ruining all of our friends’ fun).

* Players who have already earned Recon Armor—you know we love you baby, but it’s time we saw other people. It’s not you, it’s us.

* Players who are already on The List for any reason—you know who you are.

* Players who teabag a Bungie employee. This is just plain rude.

Okay that last one isn’t really legit, but you get the idea

Kan få recon uten å spille mot Bungie også. Når skal vi sette igang?

• 3 uker senere...
Skrevet

føler jeg er en smule sent ute nå, men jeg kan være game i fremtidige playdates!

jeg og noen kompiser har "funnet opp" en infected gametype som er litt digg (syntes vi på halo-lane vi hadde med alkohol involvert)

Skrevet

og til den som sa det finnes flere måter å få recon armor på, true that, når odst kommer ut, så kan man få recon ved å gjøre alle achievementene som er merket som "vidmaster challenge" eller noe sånt.

tror noen av de er litt vanskelige da, hørte rykter om at en av dem var å fullføre et eller annet på legendary, uten å skyte eller kaste granater eller noe sånt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...