Gå til innhold

Acer Aspire 3810T vs MSI X340


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ozzman

Et minus kan jo f.eks. være at det er vanskelig å koble til ekstrautstyr når den mangler slot for ExpressCard e.l. Hvordan koble til firewire-utstyr her?

Lenke til kommentar
Gjest Thomas

Gjør nok ikke det, har eid ultraportable til over 20,000 lenge før det var noe som het netbooks.. Har bl.a. en Sony Vaio TT nå, DETTE er en ultraportabel.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sony Vaio har jo aldri forstått hva en netbook er. De selger maskiner med Atom 230 cpu til 12.000kr. Det skal mye til å forsvare denne prisen når du får en like god pc også kvalitets messig for halve prisen. Pcen jeg tenker på har ikke engang touchpad men "pekepinne" for å navigere med.

Lenke til kommentar

Jeg sier meg enig med Thomas. Synes ikke det er riktig å definere en 13,3 tommer som en "ultraportabel". Har selv eid en Dialogue Flybook a33i i noen år nå. 8,9 tommer. Denne er i kategorien ultraportabel.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Timeline

Timeline 13,3" finnes for hjemmemarkedet (da heter den Aspire 3810T/AS3810T) og for bedriftsmarkedet (da heter den Travelmate 8371).

 

Versjonen for bedrifsmarkedet leveres som standard kun med 320GB HD og med ATI skjermkort, og har et mer solid skall for å tåle mer, samt støt/fallbeskyttelse for HDen, noe som mangler på 3810T.

 

Det kommer også en 14" og 15,6" versjon for bedriftsmarkedet i september som vil hete Travelmate 8471 (hjemmeversjonen heter Aspire 4810T) og Travelmate 8571 (hjemmeversjonen heter Aspire 5810T).

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...