Gå til innhold

- TV 2 skaper negativ holdning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slutt sutringen

Canal Digital sutrer. Dødskult! Canal Digitals kunder har klaget i årevis med elendig kundeservice og elendige mottakere. Tror virkelig denne gjengen at det er de som er i sentrum og alle andre må tilpasse seg dem?

Regner med at TV2 skal ha litt ekstra betalt fordi det koster litt ekstra å produsere HD, eller hva?

Lenke til kommentar
Gjest Egen medisin.

På tide at Canal Digital får smake egen medisin. De tviholdt på eneretten de hadde på Tv2 og TvNorge i lang tid, og nektet Viasat å sende disse kanalene. Fryder meg når noen behandler dem på samme måte som de har behandlet andre på. Canal Digital har jeg ene og alene pga. engelsk fotball, og den dagen det forsvinner fra plattformen, forsvinner også jeg som kunde.

Lenke til kommentar
Gjest Dovre Gubben

Bryr meg ikke, ser ikke på den drittkanalen TV2 allikavel. For oss som ikke liker fotball er det jo ingenting å se der. Bare håper at når de blir betal TV fra høsten at man kan velge det bort

Lenke til kommentar
Gjest Vedito

Jeg syntes det er merkelig at norges største innen HD reagerer på at Riks Tv får vise Allsang på gransen i HD.

 

Canal Digital sitter blandt annet på Tv Norge HD som eneste distributør.

 

Dette er barnslig.

Lenke til kommentar
Gjest interressert

Du får inn TV2 uten at det koster deg 5 øre (i hvertfall fram til 2010). Det eneste du trenger er et programkort i mottakeren, og det får du gratis hos en forhandler, hvis du ikke har det fra før.

Lenke til kommentar
Med båndbredden Riks-tv har så er vel dette eneste HD kanalen de har plass til ever, så dette er virkelig framtidsrettet !

Tror ikke du er helt oppdatert,nei! Når den siste analoge senderen er slukket i desember 2009 så blir det full fart fremover! Flere frekvensbånd blir åpnet. 2010 begynner NRK og sende HD på sine 3 kanaler. Og flere kommer. Bare vent å se. :D . PS. Jobber med dette daglig.

Endret av Jofa
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
canal digital norge må få inn flere hd kanaler snart dere må få tv2 hd ikke bare riks tv i 2009 juli

 

QUOTE (MORTEN ANDRE MAGNUSSEN @ 30.06.2009, 00:08)

hei set inn tv2 hd på parabolen til alle nå snart alle med parabol vil ha inn tv2 hd snarest det haster nå ikke bare på rikstv nå må canal digetal få den inn på tv2 hd og viasat må få inn tv2 sebra snarest håber dere skriver er alle som har pc

Kjære Morten Andre, dette er ditt andre innlegg hvor det er umulig å forstå hva du mener!

Jeg foreslår at du stopper opp og trekker pusten dypt mellom tastetrykkene, da får du kanskje tid til komma, punktum og riktig rekkefølge på ordene!

Endret av ruhande
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...