Gå til innhold

Intervju med Shigeru Miyamoto av VG :)


Anbefalte innlegg

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=554346

 

Som vanlig blir det ikke sagt så mye, men noen ting som blir diskutert er lanseringsdatoen for zelda spillet til wii, hva de har ekspirementert med i det spillet, at de bruker motion +, og hvordan nintendo ser på den nye teknologien fra sony og microsoft

 

Edit: artikkel fra gamer er oppe, som sier mye av det samme, + litt til.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig fint at Miyamoto forteller litt om dette spillet, han er ikke personen som dikter opp ting om spillene sine og sånt... Tipper neste Zelda kommer neste høst eller i 2011 en gang! Det tar tid å lage et nytt mesterverk og jeg klarer å vente. I hvertfall når det kommer Red Steel 2 og The Conduit, og Super Mario Galaxy 2 i 2010 forhåpentligvis :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Fantastisk og høre!

Da er det bare og vente på bilder og info! Håper vi får noe i år vertfall.

Denne nyheten alene knuser hele konferansen til Nintendo :p

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar

Zelda-trailer på TGS-messa eller under oktober-konferansen er kanskje litt for mye å håpe på? :( Det vil garantert bli vist frem neste år, så det er egentlig ikke så mye å bekymre seg over. I mellomtiden kan jeg kose meg med Spirit Tracks. :)

 

SMG2 og Metroid: Another M kommer til å bli gitt ut i 2010. Dersom Zelda også kommer ut i 2010 så kan vi se frem til Nintendo's sterkeste Wii-år siden 2007. Jeg håper bare på at den svarte Wii-en kommer til Europa før 2010 er over. Det er nemlig da jeg har planlagt å kjøpe en ny Wii.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...