Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjenner jeg er spent nå! Håper IGN kan sette igang med noen intervjuer og personer snart, er grundig lei den loopen

Jeg har sett det samme Uncharted 2-gameplayet noen ganger nå. Utrolig nok får jeg mer og mer lyst til å kjøpe en PS3. ^_^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, sant det. Uncharted 2 ser rålekkert ut! Har MS noen svar på det, enten gameplay eller grafikkmessig? (uten å by opp til flamewar!)

Skrevet

Mass Effect 2!! Gleder meg sykt.

Btw, er det sånn at IGN ligger etter?

Klokka dems viser : 10:50:08am...Når den er 18.53 her. For hvis det er sånn, holder jeg meg unna forumet :p

Skrevet
360 har jo Gears of War, Laland. Uncharted er jo GeoW bare i muntrere miljøer =)

Men det kommer ikke noe nytt Gears of War denne E3. ;)

Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet

Har ventet på dette i laang tid nå. Siden sist E3! Og nå er det igjenn om ca 30 min :D

Skrevet (endret)
Haha, sant det. Uncharted 2 ser rålekkert ut! Har MS noen svar på det, enten gameplay eller grafikkmessig? (uten å by opp til flamewar!)

Det nærmeste vi kommer er kanskje Alan Wake eller beyond good and evil 2. Det er dem spilla jeg kommer på da. Gears 2 er egentlig like nærme og, men har ikke klatring.

Endret av Gormers
Skrevet

Det nærmeste vi kommer er kanskje Alan Wake eller beyond good and evil 2. Det er dem spilla jeg kommer på da.

Gears?

Skrevet (endret)

Tenker at Uncharted er mer et "action adventure", mens gears er mer 3person shooter med noen kjøresekvenser av og til. Nå vet jeg ikke hvor mye klatring osv det var i Uncharted da :p

Endret av Gormers
Skrevet

Hehe Iceman© :p

Joda, Unchated byr på litt mer klatring og gåter, mens GeoW satser mer på våpen og episke kamper. Men i bunn og grunn så er det fortsatt ta dekning og skyt the badguys ;)

Godt å se at flere er enig med emg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...