Gå til innhold

Modern Warfare 2 Verdenspreimeren 24.05.09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det der så jo veldig stilig ut. Håper de fortsetter med god knivlek i dette spillet også. Håper skjoldet bare stopper visse typer våpen effektivt, f. eks pistoler og maskinpistoler med mindre kaliber.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjoldbruk i fps spill genenrelt har vært en kjedelig opplevelse for min del. Jeg tester det for moroskyld i spilla som har det, men liker ikke at hastigheten på gåingen går drastisk ned, og at jeg kan bare skyte unøyaktig med pistol. Vi får se hvordan dette spillet takler det :)

Skrevet

Fire-fem personer med hvert sitt skjold som står i en sirkel. De skulle klart å få noen kills. Helt til èn frag-granat havner i midten.

Skrevet

Jeg tipper at skjoldene ikke blir brukt så veldig mye i MP sammenheng. Kan ikke se for meg at spilleren tjener så altfor mye på det, med tanke på hvor rask multiplayer-delen er i cod4. Kanskje hvis det kommer maps og modes der man trenger skjold for å klare ett mål.

Skrevet

Kanskje det kommer eskorteringsoppdrag? Det ene laget må følge en gruppe sivile fra den ene enden av banen til den andre? Det kunne vært bra moro! :)

Skrevet

kanskje vi måtte redde en hot babe i en av oppdragene i SP, det ville vært fett det :rolleyes: Dykkinga virka helt insane, hvis det kommer så jizzer jeg i boksa allerede!

Skrevet

Håper bare kontrollen på snøskuterne er ordentlig. Satser på noen simple kontroller med stikkene for å beholde adrenalinkickene vi er vant med fra CoD og IW's tidligere spill :)

Skrevet
Håper bare kontrollen på snøskuterne er ordentlig. Satser på noen simple kontroller med stikkene for å beholde adrenalinkickene vi er vant med fra CoD og IW's tidligere spill :)

lurer på om snøskuterne skal være med i MP delen, hva tror du?

Skrevet

Snøskutere i MP kunne sikkert fungert, men da måtte de ha dedikert mye tid til det for å få det til ordentlig. Det kan hende de er med i noen av samarbeidsoppdragene, men jeg tviler på at vi får se dem i deathmatch-runder eller CTF, uansett hvor kult det kunne blitt. Tenker de er med i en eller to av singleplayerbanene, uten at jeg har noen grunn for å tro det.

Skrevet

Håper ikke det er kjøretøy i MP. Eller, om de får balensert det bedre enn man gjorde det i Waw, så kan det jo kanskje funke.

Skrevet

Ville jo vært kult med snøskuter og at man kunne sittet 2 personer på den, hvor han som satt bakpå kunne skyte med primary weapons, mens han som kjørte kunne skyte med pistol eller light machine gun med den honda han ikke gasser med. Og hvis man kunne rullet i spillet ville jo det også vært ganske kult imo

Skrevet

Hvis de skulle hatt snøskuter i MP så måtte det nok ha blitt mer som Battlefield 2. Funka jo fett der, med svære områder og mange spillere.

Skrevet

Som mokko håper jeg at kjøretøy uteblir fra multiplayer delen. Det blir bare feil i balansen hvis noen har en stridsvogn, pluss at alle krangler om å ha den. Nei takk, "I just want my M-14"

Skrevet

Man er veldig utsatt i en snøskuter da, i motsetning til i en tank. Er ikke så farli uansett for meg, men tror det hadde vært fullt mulig på store maps.

Skrevet

Cerandin: Det har ikke blitt bekreftet nei. Men det var mulig i Cod: World at War

Gormers: Joda, men banene i COD skal ikke være så store. Blir mindre intenst hvis man må lete etter motstanderne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...