Gå til innhold

Sniktitt: Overlord II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult! Jeg gleder meg noe vilt, allerede vært nede på absolutt spill og forhåndsbestilt et, limited edition hvis mulig. Overlord en er et av yndlingsspillene mine :p

 

Forresten, burde det ikke stå i toppen av artikkelen at det også er xbox 360 spill og ikke bare ps3?

Lenke til kommentar
Forresten, burde det ikke stå i toppen av artikkelen at det også er xbox 360 spill og ikke bare ps3?

Plattformangivelsen i toppen viser hvilke versjoner vi har testet spillet på. I bunn skriver vi hvilke versjoner som blir tilgjengelig. Burde vi gjøre det på en annen måte, kanskje? Er mottagelig for innspill :-)

Lenke til kommentar

Nei jeg så det nå, bare begynte å lure med en gang. Men skjønte det når jeg leste nederst at sniktitten var på ps3, men fikk litt hjerte i halsen når jeg først så i tittelen :p

 

Uansett: jeg er skikkelig hypa nå gleder meg noe vilt Fint å se at de bevarer kjernen i spillet, men lurer på hvordan det nye kamera blir, håper de ikke f**ker det opp totalt. Annet enn det virker det som om det blir knall.

 

Du vet vel ikke om det er split screen eller co-op på det? jeg mener å ha hørt noe om det.

Lenke til kommentar
Ser fram til dette. Hadde det masse gøy med det forrige Overlord spillet. Eneste irriterende var at du aldri sloss mot virkelig "gode" motstandere, som gjorde det vanskelig å virkelig definere deg selv som "ond".

Litt enig med det, dog jeg var mer "god" i enern da. Etter det jeg har hørt har de vist et nytt ondskapssystem, sånn at du kan velge mellom 2 forskjellige ondskaper liksom :p Destruktive evil og en annen ting til, destruktive er sånn at du ødelegger alt og dreper alle, mens, den andre er sånn at du hjernevasker ofrene eller noe og får dem til å jobbe for deg o.l.

Lenke til kommentar

Var sjølv lite interessert i 1'ern, foruten storyen då, var rett og slett fantastisk å sjå kor snill den onde egentlig var i forhold til helter og slike ufyselige ting. Var for masse repetitive handlinger i 1'ern til at eg gadd å ta alle "heltene".

 

Plattformangivelsen i toppen viser hvilke versjoner vi har testet spillet på. I bunn skriver vi hvilke versjoner som blir tilgjengelig. Burde vi gjøre det på en annen måte, kanskje? Er mottagelig for innspill :-)

 

Det hadde vore kjempenais med "Testet på: X, X og X" og ein "Tilgjengelig/kjem på: X, X og X" og release-dato(ar), evt. ein liten infoboks som fortalte om sjanger, utgiver, utvikler, osv i bunnen. Er overraskende kor interressant slik små-info er.

Endret av Morghus
Lenke til kommentar
Det hadde vore kjempenais med "Testet på: X, X og X" og ein "Tilgjengelig/kjem på: X, X og X" og release-dato(ar), evt. ein liten infoboks som fortalte om sjanger, utgiver, utvikler, osv i bunnen. Er overraskende kor interressant slik små-info er.

Produktinfomasjon til høyre for artikkelteksten er noe vi jobber med å få på plass. Inntil videre skriver vi hvilke plattformer produktene kommer i salg for, og hvilke i vi har testet, i bunn av anmeldelsen/sniktitten.

Lenke til kommentar
Dungeon Keeper møter Sacrifice og Evolva :rolleyes:

 

Av en eller annen grunn synes jeg det utrolig synd, og veldig feil, hver gang noen sammenligner eller nevner Dungeon Keeper i sammenheng med Overlord. Førstespillet ble for meg oppfattet som kun "hold inne denne knappen mens du drar "musepekeren" fram og tilbake slik at demonene dine river i stykker alt de kan komme over.. med mindre du tok med deg feil demoner. Hvis du tok med deg feil demoner, hent rett farve og prøv igjen."

 

.. Bevis meg gjerne feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...