sfRoyal_InnleggNO Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Heisann, fant ingen tråd om The Sims 3 på forumet, og det kommer ut om bare 2 uker. Er det noen som har funnet noen anmeldelser av spillet enda? Jeg visste ikke at spillet var så nærme utgivelse engang, før jeg tilfeldigvis fant ut at spillet allerede er piratkopiert.. Skulle gjerne sett noen anmeldelser av spillet for å se om det er noe underholdning å finne der
Citus Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 (endret) Selve spillet har ikke kommet enda derfor har det ikke kommet noen anmeldelser av spillet! men du kan jo altid sjekke Hands on Sims 3 på Gamespot let deg fram der Endret 18. mai 2009 av Citus
Error Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Håper dette blir bra. Jeg forhåndsbestilte The Sims 3 som julegave til lillesøsteren min, og hun har ventet lenge nå.
Stifi Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 *cough* noe sier meg at det har leaka på PB..*shrug* Ser ikke bort ifra det, nei.
Eik_InnleggNO Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Nå føler jeg meg litt dum her, men hva er PB?
iharal3 Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Jeg vet det heller ikke. Men Sims 3? Tja, hvis det skulle komme på konsoll så kanskje.
Stifi Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Nå føler jeg meg litt dum her, men hva er PB? TPB skrives det egentlig. Står for; The Pirate Bay. http://no.wikipedia.org/wiki/The_Pirate_Bay
Stifi Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Helt latterlig hvor mange gameplay videoer det er av Sims 3 på youtube nå. Alt blir jo fjerna av EA, pga av copyright. Siden spillet egentlig ikke er ute ennå. Click
Runinho Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Ehh, spillet har vært ute i flere dager allerede. Det gikk gold for omlag en uke siden. Til tross for at det skulle vært utgitt i februar har det alikevel noen alvorlige bugs, og er til tider svært kranglete. Jeg tror ikke spillet blir noe bra før den første ekspansjonen kommer, som kan fikse på slike core saker, og ikke bare patche på dem.
teletubbiekid Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Ehh, spillet har vært ute i flere dager allerede. Det gikk gold for omlag en uke siden.Derfor det står "pre-order" på hele hjemmesiden til spillet? http://thesims3.ea.com/view/pages/preorder.jsp
TST Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Ehh, spillet har vært ute i flere dager allerede. Det gikk gold for omlag en uke siden. Det kommer i salg 4. juni i Norge. 2. juni i USA.
AvidGamer Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 (endret) Ehh, spillet har vært ute i flere dager allerede. Det gikk gold for omlag en uke siden. Flere uker siden?? Retail versionen ble lekket ut 45 timer side.. En Promo version var ute 1 uke siden på TPB, som var spekket full av problemer. Gikk "gold" betyr en "blueprint" er klar for opptrykking. Endret 19. mai 2009 av AvidGamer
Stifi Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 (endret) Ehh, spillet har vært ute i flere dager allerede. Det gikk gold for omlag en uke siden. Flere uker siden?? Retail versionen ble lekket ut 45 timer siden av RELOADED. En Promo version var ute 1 uke siden på TPB, som var spekket full av problemer. Gikk "gold" betyr en "blueprint" er klar for opptrykking. 2.3 - Posting Det er ikke tillatt å stille spørsmål, eller bidra med informasjon som kan lede til piratkopiering. Dette gjelder informasjon om cracks, serial key-generatorer. Endret 22. mai 2009 av Shicca Link fjernet
AvidGamer Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 (endret) Er klar over det. Har ikke brudt på det heller. nfo*.com er helt lovelig og inneholder kunn nfo informasjon, er ikke noe links til torrents, eller noe der.. Om det er ulovelig da er gulesider/telefonkatalogen også ulovelig. Men men, så får jeg fjerne det da, siden vi er i et glasshus---ikke at det hjelper siden du MÅTTE quote meg når min post er rett ovenfor deg... Endret 22. mai 2009 av Shicca
Shicca Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Selv om mye er "lovlig" her i verden, som å lese nfo filer, så ber vi folk unngå å poste slikt offentlig, da disse utentvil er koblet mot piratvirksomhet. Intet krav men bare en høflig forespørsel.
Linoran85 Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 (endret) Ser på gamespot at PC Zone UK har gitt det 92 / 100. Så spørs det om det er reliable Endret 22. mai 2009 av LinoraN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå