Gå til innhold

Grøssere/skrekkfilm


kim_edward

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Jeg syntes den var helt grei, ikke noe spesielt galt med filmen, men den levde ikke helt opp til forventningene. Kjekk å få med seg tho :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den kan sikkert regnes som en av tidenes filmer, men ikke en av tidenes skumleste filmer. Hvis du vil bli skremt så må du nok finne noe annet.

 

Rose Red er for eksempel et vondt barndomsminne. :mellow:

 

Rose Red har jeg ikke sett tror jeg, fra Shephen King. Men har sett Pet Sematary 1-2.

1'ern var best, så den er noe å anbefale å se KUN 1 GANG!

Lenke til kommentar
Er det egentlig noen film som blir regnet som tidenes beste skrekkfilm? Altså ikke den skumleste, men beste. Jeg ser ikke filmer fordi de er ekstreme, heller fordi de er gode.

 

Nja..kanskje ikke tidenes beste i utgangspunktet. Men kanskje årets beste? Hadde verdt greit å få sett en grøsser, som jeg kan huske var skummel å gjorde meg litt småredd.

Lenke til kommentar

Jeg hater skrekkfilmer fordi jeg er så lettskremt.

 

Når det er sagt, de to norske Villmark og Naboer er filmer jeg liker veldig godt, fordi de ikke nødvendigvis er så skremmende, men de ligger under huden på meg når jeg ser de.

 

Jeg så The Grudge på kino, og jeg måtte sove med lyset på den natta (og vi snakker da om at jeg var i en alder av tja, rundt 20?). Jeg syns den var helt jævlig, men det mest irriterende var at det var en utrolig ræva film hehe. Det var noe med de lydene og hu dama som ikke hadde underkjeve som skremte dritten ut av meg.

 

The Shining er ikke skummel (bare kjedelig) før mot slutten, men det kvarteret veier ikke opp for den timen foran. Nyinnspillingen som kom for noen år siden var om mulig enda verre.

Lenke til kommentar
Dere har jo ikke tatt med den beste skrekkfilmen nemmelig Norges egen "Død snø".

Ellers liker jeg down of the dead :) men spillene er best, L4D FTW!!!!!!!!

 

Den er nå ikke akuratt norges beste, syns den var litt useriøs. Men det er min mening.

Håper på flere zombie filmer :D Left 4 Dead? Den kjedelig i single player, men multiplayer er bra.

Ellers anbefaler jeg spillet "Land of the dead: Road to fiddler's green"

 

Noen som har sett den norske filmen "Skjult"? Lurer på om den er bra.

Lenke til kommentar

Vel, har vel aldri blitt skremt av en film siden tidlig barneskol

Men varme anbefalninger som ikke er fullt opp på listen:

 

Jeepers creepers 2

 

Dawn of the dead (orginal OG nyinspilling)

Night of the Living Dead

Land of the Dead

Diary of the dead

...

(Basicly alle filmene til George A. Romeo)

 

28 days later og 28 weeks later.

 

Quarantine (nyinspilling av Rec)

 

Fragile

 

Umm. Kommer ikke på særlig flere atm

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Eden Lake er ganske bra, kansje ikkje akauratt grøsser men intens film vertfall.

Ellers finnes det mange grøssere, har sett så mye av det at eg ikkje husker halvparten engang.

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar

Hva er egentlig den skumleste skrekk/grøsser-filmen?

Jeg har enda til gode å bli skremt av en sånn type film, og det irriterer meg.

Jeg har jo såklart sett filmer som får meg til å skvette innimellom, men har som sagt enda til gode å se en film som skremmer meg.

 

Må ha den verste av de verse :p

Erfaringsmessig er de gamle filmene dårligst når det gjelder skremmefaktor. Blir for dumt, og da begynner jeg alltid å le, så blir resten bare useriøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...