Gå til innhold

500 lesere fikk eksklusiv inFamous-demo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ikke kjempeimponert av demoen. Kontrollen var veldig god, og navigeringen kan absolutt bli spillets styrke, men da må det være en grunn til å utforske byen som i demoen framsto som utrolig døll og lite innholdsrik. Kampdelen av spillet var veldig kaotisk, med lite dybde forbi det å spamme det riktige angrepet til riktig tid. Man føler seg ganske bad ass når man komboer sammen masse drap imens man spretter mellom hustak, og det var absolutt rom for å leke seg, men om ikke oppgraderingssystemet er pacet bra nok vil det garantert bli veldig dølt veldig fort. De fire oppdragene i demoen var av varierende kvalitet, men ingenting som imponerte. Det virka å være ganske grei variasjon i fiendene, dog, så det var litt taktikk i hvilken fiende som måtte prioriteres i minste. Presentasjonen var gjevnt over usjarmerende, og grafikken plagdes av pop ups, litt droppende frame rate og ingen anti aliasing så vidt jeg kunne se.

 

Er muligens veldig negativt innstilt nå, men jeg kan egentlig ganske lett forestille meg at spillet kan bli bra, om det har en eller annen hook som man ikke får med seg i demoen. Kanskje det blir veldig vanedannende å oppgradere karakteren sin, eller kanskje det er noe til utforskingen av byen som gjør det til en fin opplevelse? Jeg så ingenting i Crackdown etter å ha prøvd demoen, men det skal ifølge flere folk jeg stoler på være veldig bra lell. Får håpe det er casen med dette også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...