Gå til innhold

Trenger tips til nytt MMO spill


Anbefalte innlegg

ok, begynner og kjede meg nå og føler jeg trenger ett nytt mmo spill men jeg aner ikke hva =S

 

interessen min ligger i sci/fi verdenen men fantasy kan gå ann. foretrekker pve men litt pvp gjør ikke noe. vil helst ikke prøve spill som er eldere enn 4 år da jeg er grafikk hore.

 

spill som jeg har spilt/prøvd:

cabal online

city of heroes

guild wars

phantasy star universe

wow

 

atm spiller jeg eve online

 

så bare kom med forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anarchy Online ftw!

 

 

Her er render fra i fjor, vi har sett lite med bilder etter den filmen her. Det jobbes meget hardt med render koden atm.

Anarchy Online er et utrolig dypt, og vanskelig spill og mestre, men det føles ganske herlig når du sitter på tobb med full kontroll ;)

 

 

Lenke til kommentar

Hvis du liker svært høyt nivå av dybde, så er Anarchy Online ett Ace innen Sci-fi sjangeren. EVE & AO er noen av de beste (og hardeste..) Sci-fi MMOene for veteranene. Det er nok av content som har blitt sluppet de siste 7-8 årene. Så der har du noe felles med et spill som du har testet. Grafikken er ikke så bra, da AO var et av de første i 3D, men det er sjanse for noe nytt...(se post over)

 

Hvis du har lyst på noe som har kommet, men utvikler seg fremover konstant OG som har god grafikk...

 

Test "Age of Conan" Trialen, bare pass på at du har en god PC. Det er litt mindre fantasy på neon områder enn andre spill, da universet er basert på low-fantasy, men spillet har caster klasser for det. Les mer på www.ageofconan.com hvis du lurer på noe. (Eller gå til Gamer.no sitt forum for det)

 

*End of Advice*

Endret av Atomics
Lenke til kommentar
Anarchy Online ftw!

 

 

Her er render fra i fjor, vi har sett lite med bilder etter den filmen her. Det jobbes meget hardt med render koden atm.

Anarchy Online er et utrolig dypt, og vanskelig spill og mestre, men det føles ganske herlig når du sitter på tobb med full kontroll ;)

 

 

 

Det der må jeg si var bare helt insane sykt .... kudos til Funcom å gjøre noe sånt så mange år etter lansering.

Lenke til kommentar

ok skal vi se her

Pristontale 2 testet jeg i går kveld og kans si att jeg ikke likte det.

 

Warhammer Online fikk jeg ikke testet da jeg tror det er noe kluss med logg inn som kreves for i det heletatt og få

innstalert spillet. lagde meg en konto men selv om jeg skrev riktig logg inn og pass så ville den ikke innstalere så gir blanke i det spillet.

 

Age of Conan og lotr er spill jeg ikke har sansen for.

 

Ryzom skal skjekkes ut i dag på youtube.

 

Anarcy Online er ett spill jeg har lyst til of prøve men dagens grafikk som det spillet har er bare helt tragisk. kommer til og gi den en seriøs test når den nye grafikk motoren kommer.

 

bare og la forslagene komme da jeg vet så og si ingenting om hvilke mmo spill som finnes der ute untatt de som har fått mest omtale i pressen.

Lenke til kommentar
Anarchy Online ftw!

 

 

Her er render fra i fjor, vi har sett lite med bilder etter den filmen her. Det jobbes meget hardt med render koden atm.

Anarchy Online er et utrolig dypt, og vanskelig spill og mestre, men det føles ganske herlig når du sitter på tobb med full kontroll ;)

 

 

Skjul

 

Hvis det blir så bra, tro jeg at jeg skal fyre opp AO når det kommer. :D

Lenke til kommentar
Du kan jo alltids prøve The Chornicles of Spellborn, det er fantasi med litt sci-fi i seg. De første 14 dagene er gratis uten begrensninger (annet enn at du ikke kan bli bedre enn lvl7). Prøver det selv for tiden, det og Age of Conan.

 

The Chronicles of Spellborn

 

Ah... det burde jeg kanskje faktisk ha nevnt, det er forsovet utrolig bra. Spilte det fra closed beta og selv der var det minimalistisk med bugs.

Lenke til kommentar

Vet ikke om noen har nevnt det, men Darkfall Online er jo et alternativ?

 

http://darkfallonline.com/

 

Søk litt rundt på nettet ala google eller youtube så finner du masse filmer som viser hvordan spillet ser ut.

 

Mitt førsteinntrykk var litt "Hvem er det som kommer til å gidde å spille dette?", men så ble jeg lei av WoW og måtte teste noe jeg ikke hadde testet før. Er veldig oppi MMORPG sjangeren så det meste har blitt prøvd ut opp gjennom årene. Som de fleste vet så har det meste etter WoW floppa noe sjukt eller bare appelert til noen få, men jeg liker Darkfall Online.

 

Så du bør teste det, eller i alle fall sjekke linken ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...