Gå til innhold

Xbox 360 Arcade for under 1000,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tilbudet er da bra! Men anbefaler folk heller gå for Pro om dem trenger det jeg nevner. Skjønner? Glemte nevne HD grafikk også. Er ikke alle som trenger alt det jeg nevner, å da er denne pakken mer en godt nok.

 

Skjønner.

Personlig syns jeg HDMI-kabelen bare er i veien. Må trekke en ekstra kabel bare for tv'en siden jeg bruker lyden inn i stereoanlegget, og bildet blir faktisk ikke noe bedre samme hvor hardt jeg vil se en forskjell. TV'en er en Sony Bravia 32" LCD, og jeg har spilt med både HD Scart (1080p) og HDMI.

 

En annen ting jeg av og til opplever er at Xboxen sender ut feil bildeformat, og det er noe jeg ikke opplevde når jeg ikke brukte HDMI.

Lenke til kommentar
Tilbudet er da bra! Men anbefaler folk heller gå for Pro om dem trenger det jeg nevner. Skjønner? Glemte nevne HD grafikk også. Er ikke alle som trenger alt det jeg nevner, å da er denne pakken mer en godt nok.

 

Skjønner.

Personlig syns jeg HDMI-kabelen bare er i veien. Må trekke en ekstra kabel bare for tv'en siden jeg bruker lyden inn i stereoanlegget, og bildet blir faktisk ikke noe bedre samme hvor hardt jeg vil se en forskjell. TV'en er en Sony Bravia 32" LCD, og jeg har spilt med både HD Scart (1080p) og HDMI.

 

En annen ting jeg av og til opplever er at Xboxen sender ut feil bildeformat, og det er noe jeg ikke opplevde når jeg ikke brukte HDMI.

 

Hva? Scart er aldri hd. Mener du komponent kabelen?

Lenke til kommentar
Hvorfor legger du ut et tilbud som du selv tilsynelatende ikke mener er noe bra?

 

Personlig viller jeg heller kjøpt den røde for 3000,-. Elite med 5 spill i prisen.

 

Nå finnes det faktisk folk som ikke vil bruke 3000kr på spilling. Eller som har råd til det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Xbox 360 Arcade har HDMI ja, men så klart følger ikke kabelen med (koster alt fra 100 kr). en Arcade til 999 kr er en veeeldig god pris, siden du kan senere kjøpe en harddisk og sette den inn. Så hvis alle tenker seg om og sjekker butikker som f eks Gamestop så ser de at en pakke med 60 GB HDD, 3 mnd live OG headset koster 599 kr. Altså pointet mitt er at du faktisk sparer penger på å kjøpe en Arcade med HDD-pakke som tilsammen utgjør 1600 kr enn å kjøpe en Pro til 2400kr + at du får med 3mnd live og headset også (tror headset er med i Pro pakken, er ikke sikker)

Lenke til kommentar
Hvorfor legger du ut et tilbud som du selv tilsynelatende ikke mener er noe bra?

 

Personlig viller jeg heller kjøpt den røde for 3000,-. Elite med 5 spill i prisen.

 

Nå finnes det faktisk folk som ikke vil bruke 3000kr på spilling. Eller som har råd til det.

 

 

 

 

Så får de kjøpe den til 999 og siden kjøpe seg HDD, HDMI-kabel og onlinepakken (og ikke kjøpe så mange spill siden de ikke vil bruke 3000 på spilling) og de som vil ha et bedre tilbud kjøpe den røde for 3000.

 

Komponentkabelen er det vel kanskje den heter ja, jeg bare kaller bilde/lydkabelen for scart av gammel vane.

Lenke til kommentar

Elite er seff det man går for, syns selv 120GB er lite når man innstallerer spilla slik at 360'en ikke bråker så forferdelig. Men å kjøpe arcade + 60GBHDD-pakken + HDMI kabel blir sånn ca. 1800kr og er selvfølgelig en fin pris for de som ikke trenger så mye harddisk og ikke skal kjøpe så mange ting.

 

Kjøpte selv den røde elite til en person og må si at du får ikke med all verdens spill altså. husker det var kungfu panda + lego indiana jones, RE5, og 2 arcade spill tror jeg

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...