Gå til innhold

Har du problemer med spill,software,feilmeldinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan, er det noen som trenger hjelp til forkjellige ting, så er det bare å spøre, her får du rask respons og svar på dine problemer :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wtf ? er dette for noe selvutnevnt expert etter 1 linje ? .. fikser du alle problemer med en magisk autofix knapp du har funnet opp ? .. eller gir du de samme svarene man finner på diverse forum som leverandørforum / spillets offisielle forum / geek forum / gamer forum (ja som feks dette)..... ? ? ?

Jeg går for Google takk Stifi

Skrevet

Skader jo ikke å spørre hvis han har sagt seg villig til å hjelpe. Er jo så mange som spør om mye rart på dette forumet om enkle eller "vanlige" problemer, i egne tråder eller i SO.

Skrevet (endret)

det er jo ikke alle så kan finne fram til løsninger når det gjelder problemer med spill og sånt, jeg opprettet denne tråden for dem, ikke for en " jeg kan alt i verden " som deg silverlife.

jeg har vert igjenom en del av trådene og det er veldig mange som spør etter hjelp til forkjellige ting, nå har jeg opprettet en tråd der folk kan spør etter hjelp, ikke å klage på ting, då kan du finne deg en annen tråd å ver p

men selfølgelig kan folk bruke google, jeg bruker det jeg også

Endret av janix
Skrevet
wtf ? er dette for noe selvutnevnt expert etter 1 linje ? .. fikser du alle problemer med en magisk autofix knapp du har funnet opp ? .. eller gir du de samme svarene man finner på diverse forum som leverandørforum / spillets offisielle forum / geek forum / gamer forum (ja som feks dette)..... ? ? ?

Jeg går for Google takk Stifi

Tror nok han bare gjør det for å være snill. Har ikke noe imot å spørre her.

Uansett: Dark Messiah crasher hver gang jeg starter det opp. Alle de reklamefilmene kommer, deretter lukker det seg bare.

Skrevet (endret)

okey, vis du har steam versjonen kan du prøve og gå på "My Games" menu, right click "Dark Messiah of Might & Magic Single Player", select "Properties", then "Set Launch Options" and add: +mat_forcemanagedtextureintohardware 0

vis du har DVD versjon kan du:Right Click the shortcut to the game and add on the target exe line +mat_forcemanagedtextureintohardware 0.

With a default installation you should get:

"C:\Program Files\Ubisoft\Dark Messiah of Might and Magic\mm.exe" +mat_forcemanagedtextureintohardware

eller vis det er en gammel pc du spiller på kan du ta av HDR det hjelper

Endret av janix
Skrevet
Vi kan bli et episk brorskap av spillerror hjelpere.

Sammen skal vi bringe en ny tidsalder av fungerende spill.

hehe det høres bra ut ;)

Skrevet

Tja, eg prøver meg eg.

Installerte Pacific Assault for å kose meg med det i påsken, men slit med at det kræsjar rett etter starten på fyrste brett.

PCen skal vere god nok for spelet, og kan også velge programinstillinga Pacific Assault via Nvidia kontrollpanel.

I tillegg kjører eg spelet i XP Service Pack 2(pga problemer med Pacific Assault og Vista), men likevel klikkar det. Har oppdatert driverer, defragmentert og prøvd forskjellige innstillingar i spelet, men likevel klikkar det. Av alle ting står det når eg startar spelet at eg ikkje møter spelkrava- men så vidt eg kan sjå er det kun DirectX 8c eg ikkje har(har siste versjon).

Må eg seriøst avinstallere nyeste versjon og finne DirectX 8c?

Andre som har opplevd problem med Pacific Assault??

PS: Får desverre ingen informasjon når spelet klikkar.

Skrevet (endret)
Tja, eg prøver meg eg.

Installerte Pacific Assault for å kose meg med det i påsken, men slit med at det kræsjar rett etter starten på fyrste brett.

PCen skal vere god nok for spelet, og kan også velge programinstillinga Pacific Assault via Nvidia kontrollpanel.

I tillegg kjører eg spelet i XP Service Pack 2(pga problemer med Pacific Assault og Vista), men likevel klikkar det. Har oppdatert driverer, defragmentert og prøvd forskjellige innstillingar i spelet, men likevel klikkar det. Av alle ting står det når eg startar spelet at eg ikkje møter spelkrava- men så vidt eg kan sjå er det kun DirectX 8c eg ikkje har(har siste versjon).

Må eg seriøst avinstallere nyeste versjon og finne DirectX 8c?

Andre som har opplevd problem med Pacific Assault??

PS: Får desverre ingen informasjon når spelet klikkar.

har du prøvd å patche spillet med den nyeste patchen ?

Du kan jo prøve og legge inn directX 8 bare for å ver sikker på at du har den og, trenger ikke å avinstallere den nye bare legg til directX8 og

Endret av janix
Skrevet (endret)
Vi kan bli et episk brorskap av spillerror hjelpere.

Hmmm, høres greit ut.

Dere kan starte med å klippe tåneglene mine.

Endret av Error
Skrevet

Hei janix.

Lurte på om du har noen erfaringer med maps i Company of Heroes. Har nettop fått meg Tales og Valer men begynner allerede å bli lei kartene som er der. Hvordan får jeg lastet ned nye kart? hvis du vet det, kan du legge det ut steg for steg for dumbies?

:)

Skrevet

Er det ikke enklere å bare putte spillet in i PS3 og sette seg godt i sofan og det funker vær gang? Mohaa..sorry bare klarte ikke å holde det igjen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...