Gå til innhold

Lord of the Rings Online


Anbefalte innlegg

Jeg er officer i Warriors of the fourth age(light RP), rank 10 kin, hjemmeside og kinhouse. Bare kjerne mennesker i det kinnet. Mye sosiale happenings og har i de siste arrangert kin raid på turtle. Da får vi gitt ut i snitt ett 1st ager til en heldig kinmember. Bare å ta kontakt ingame med "Degorond" hvis du ønsker å joine oss.

 

Men siden vi ikke er nok til å raide noe annet enn turtle har jeg meldt meg inn i en raiding "klubb" hvor man kan signe up for raid. Har vært med der i 3 uker og har drept The Watcher 2 ganger og drept 4 bosser i DN. Dette gir et mye mer underholdene preg på end-game content for meg.

Endret av PaoloMaldini
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest gjennom tråden her (samt andre steder) er jeg nær ved å aktivere kontoen min igjen. Har tatt en pause fra WoW, og etter å ha sett litt rundt, må jeg innrømme at det frister mest å ta en tur tilbake til Midgard. Den stakkars Hobbit Minstrelen min er sikkert ensom.

 

Noen som klarer å overbevise meg? Har ikke spilt siden pre-MoM.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Etter å ha lest gjennom tråden her (samt andre steder) er jeg nær ved å aktivere kontoen min igjen. Har tatt en pause fra WoW, og etter å ha sett litt rundt, må jeg innrømme at det frister mest å ta en tur tilbake til Midgard. Den stakkars Hobbit Minstrelen min er sikkert ensom.

 

Noen som klarer å overbevise meg? Har ikke spilt siden pre-MoM.

 

Kort svar : det er og blir antagelig på en stund the beste mmo som er :)

 

Men spillet er veldig polert nå. Ingen bugs som er merkbare.

Historien blir bare bedre og bedre lengere uti bøkene du kommer. Veldig godt community (hvertfall på laurelin). Mirkwood expansion som kommer i desmber ser veldig lovende ut.

Har mulighet for "life time sub". betal en gang og aldri mer måntlig beløp :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg og mitt kin fullførte DN sist onsdag for første gang, var deilig :D Det er faktisk pga de to første trollene at vi ikke har fullført raidet oftere. Vi trengte litt tid før vi ble "vant" til å raide, men etter at vi klarte trollene var resten av bossene merkverdig enkle.

 

Nå har vi straks nok folk med 120 rad, for å prøve oss på det nye raidet :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvilken server har fine norske kins ? Jeg vurderer å spille litt Lotro igjen (jeg spilte fra release og holdt på i 3 måneder).

 

Kan man nå fiske i spillet ? Jeg savna fisking veldig da jeg holdt på.

 

Mista DvD plata mi gett ! Når jeg reactiverer subs. får jeg da tilgang til nedlasting igjen ? Så ingen slik option i kontoen.

 

Edit ; kjøpte triplepack dig dowbload , ferdig med den saken :p

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Hvilken server har fine norske kins ? Jeg vurderer å spille litt Lotro igjen (jeg spilte fra release og holdt på i 3 måneder).

 

Kan man nå fiske i spillet ? Jeg savna fisking veldig da jeg holdt på.

 

Mista DvD plata mi gett ! Når jeg reactiverer subs. får jeg da tilgang til nedlasting igjen ? Så ingen slik option i kontoen.

 

Edit ; kjøpte triplepack dig dowbload , ferdig med den saken :p

 

Du kan fiske.

 

 

Jeg valgte Laurelin fordi det er RP, men hvilken server har flest folk? Selv om jeg liker RP så har jeg et dypt behov for å omgås folk

 

Eg er veldig sikker på at det er den største, men Eldar kan vere ca. like stor. Det er i alle fall mange på Laurelin, fordi dessverre så er det folk som ikkje rollespelar der også.

 

 

Viss du er ute etter eit seriøst rp-kinship, så send Vermundr eller Loscarak ein /tell, og så kan du kanskje joine Sixth Battalion.

 

Anna gode rp kinships er The Green Company (medium), Laiquendi Order (Heavy) og Friends of Old (Medium-Heavy)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...