Gå til innhold

Photoshop compo v3


Anbefalte innlegg

post-221-1097616772_thumb.jpg

Xsist har vunnet med sine 15 stemmer.

Her er hans premie.

 

Oppgaven er som følger:

 

Project Awesome Pic999

 

Ta et bilde av deg selv. Manipuler det så det blir awesome. Du kan gjøre deg selv til en fotomodell, en sliten hore, en zombie, et troll, en vase, egentlig hva som helst. Jeg oppfordrer dere til å ikke hente bilder fra nettet, med mindre det skal brukes til å lage en tekstur, et sår, osv.

Størrelsen på bildet er egentlig det samme, men det er fint hvis forslagene deres ihvertfall er noe over 640x480. Hvis dere vil lage bildet som et wallpaper, værsågod, men det er ikke et krav.

 

Innleveringsfrist: fredag 8. mai kl. 23.59

Stemmefrist: søndag 10. mai kl. 23.59

 

Vinneren får heder og ære, altså det vanlige, pluss muligheten til å plukke ut en låt jeg skal synge og poste på forumet. Hvis det er ønsket selvfølgelig. ;)

PS!

Hvis innleveringsfristen er for kort for mange så kan jeg utsette det, men da må folk si ifra.

 

Bidrag:

 

Saddlefall

Skjul
406378.jpeg

 

Xsist

Skjul
406380.jpeg

 

Villanden

Skjul
406381.jpeg

 

_LarZen_

Skjul
406382.jpeg

 

Vaenas

Skjul
406383.jpeg

 

Koffeinkanin

Skjul
406384.jpeg
Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Endelig får jeg en pc pult (ikke tenk koffert..), er ganske ubehagelig å sitte med skjerme oppå stasjonære, musa på fanget (again..) og keyboardet på en eske. Kul oppgave btw.

Lenke til kommentar

Jeg tror dette vil være mitt ferdige produkt. Kan hende jeg fixer og trixer litt med det, men om ikke jeg har lasta opp noe nytt innen i morgen kl 12 så bruker jeg dette ^^ (Bakgrunnen hentet jeg fra internett siden jeg ikke hadde tid til å ta bilde av min egen by og ødelegge den, men jeg har endrett litt på den i det minste)

Endret av Xsist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...