Gå til innhold

Kald krig for Call of Duty?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vietnam!!! jess, jeg elsket BF vietnam, kjøre huey og snike seg rundt i jungelen er noe jeg ser fram til. JUHU, awesome :

 

Da må de skaffe seg en ny motor isåfall med støtte for 100x større omgivelser og kjøretøy. COD4 kartene er jo mindre enn cs maps.

Lenke til kommentar

Alt Treyarch tar sine fingre i er så fullt av bugs og glitches at dette er ikke noe jeg kommer til å kjøpe før tilbakemeldinger fra brukere kommer.

 

Og for guds skyld hold kjøretøy unna COD serien, de tok heldigvis til vettet og fjernet Tanksene fra Hardcore MP playlisti WaW, ødela totalt balansen i spillet.

Lenke til kommentar

Folk er jo ekstremt negativ til treyarch, skjønner det nesten ikke. WaW var ikke halvparten så dårlig som man skal ha det til(personlig smak er en ting, men ser man nøytralt på det så ser man at det henger mer kvalitet der enn i mange andre spill). Bare fordi spillet starter med Call of Duty så trenger man ikke sammenligne det med MW4.

 

Tror nok treyarch gjør et greit spill ut av vietnam krigen.

Lenke til kommentar
Folk er jo ekstremt negativ til treyarch, skjønner det nesten ikke. WaW var ikke halvparten så dårlig som man skal ha det til(personlig smak er en ting, men ser man nøytralt på det så ser man at det henger mer kvalitet der enn i mange andre spill). Bare fordi spillet starter med Call of Duty så trenger man ikke sammenligne det med MW4.

 

Tror nok treyarch gjør et greit spill ut av vietnam krigen.

 

 

Call of Duty 3.....

Lenke til kommentar

Treyarch leverte et håpløst CoD3, men tok seg i skinnet og leverte et veldig bra CoD5. Syns singleplayer delen er utrolig bra gjennomført. Så jeg er en av de som ikke forstår kritikken av Treyarch.

 

Og btw så sier jeg bare CoD1, CoD3, CoD5. Det syns jeg er like greit.

Endret av ErlendA
Lenke til kommentar
Folk er jo ekstremt negativ til treyarch, skjønner det nesten ikke. WaW var ikke halvparten så dårlig som man skal ha det til(personlig smak er en ting, men ser man nøytralt på det så ser man at det henger mer kvalitet der enn i mange andre spill). Bare fordi spillet starter med Call of Duty så trenger man ikke sammenligne det med MW4.

 

Tror nok treyarch gjør et greit spill ut av vietnam krigen.

 

COD3 var jo helt på jordet onlinemessig den lille stunda jeg holdt ut i hvertfall, masse connection problems. COD WaW er ikke noe dårlig spill, men nok en gang fucker Treyarch opp med multiplayer som er fullt av bugs å glitches, dessuten ødela Tanks fullstendig balansen i Hardcore multiplayer i hvertfall (men dette fjernet de heldigvis etterhvert, det samme med muligheten for noobtubing på begynnelsen av search and destroy). De retter opp i ting, det skal de ha, men det gir så dårlig inntrykk når spillet ved release innholder så mange irriterende momenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...