Gå til innhold

Dragon Age dropper DRM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel det eneste fornuftige de kan gjøre

 

Det som er litt spennende er at de også sparer millioner i utviklingskostnader på det her.

Spørsmålet er hva de har betalt for disc check, og eventuelt om det er "bare" eller nok en coverup :)

Blir spennende å se hva som skjer videre, jeg ville tro at EA ikke gir seg så lett, og ville ikke blir overasket om at de dropper DRM i mellomtiden imens de shopper for en ny en.

 

Husk at DRM er ikke faktisk det store problemet her, det er tull. Problemet oppstår når DRMen gir den betalende kunden redusert kvalitet :)

Lenke til kommentar
No blir jeg faktisk å kjøpe spellet istedenfor å "låne".

 

~Taunts

Det her er noe av det mest flåsete jeg ser, og du er ikke alene om det. Støtt for pokker bransjen og kjøp spill du har glede av, uansett kopibeskyttelse! Hva gir deg rett til å bruke ett produkt gratis som andre har brukt år og millioner på å utvikle?

 

OT: Regner med at de da også fjernet antall ganger man kan aktivere spillet. Og det er jo bra for en som formaterer istedenfor å rydde opp på disken. Har hatt nok problemer med f.eks Sacred 2 og aktivering der. Og SecureRom er ikke akkurat blide når du mailer de for å be om flere aktiveringer.

Lenke til kommentar
No blir jeg faktisk å kjøpe spellet istedenfor å "låne".

 

~Taunts

Det her er noe av det mest flåsete jeg ser, og du er ikke alene om det. Støtt for pokker bransjen og kjøp spill du har glede av, uansett kopibeskyttelse!

 

Det får da være grenser for hvilke frustrasjoner og sikkerhetsrisikoer man skal betale for å utsette seg for. Full forståelse for folk som velger å "gå til anskaffelse" av spill fulle av third reich-DRM på vis som sparer dem for både kostnaden og selve "beskyttelsen". Piratene leverer jo et bedre produkt, som ikke skader PC-en din.

 

Dragon Age hadde blitt kjøpt uansett, for min del - når de nå i tillegg dropper DRM, kan jeg gjerne kjøpe både to og tre utgaver av spillet bare for å understreke et poeng.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

DragonAge blir kjøpt uansett, spørsmålet er om det blir pc, xbox eller ps3... Mye mer trivelig å sitte på stua å spille istedet for kontoret... hvilket kjøp det blir avhenger nok om hvordan kontrollene blir.

 

Men at de fjerner DRM åpner for muligheten at det blir kjøpt på pc ivertfall

Lenke til kommentar
DragonAge blir kjøpt uansett, spørsmålet er om det blir pc, xbox eller ps3... Mye mer trivelig å sitte på stua å spille istedet for kontoret... hvilket kjøp det blir avhenger nok om hvordan kontrollene blir.

 

Men at de fjerner DRM åpner for muligheten at det blir kjøpt på pc ivertfall

 

Viss det er muligheten for et bra modcommunity, så syns jeg at du burde holde mulighetene for Pc store. Vis dataen din tar det.

Lenke til kommentar

Wohoo. Da er det bare å glede seg for meg i hvert fall. :D

Den gode gamle disk checken har jo fungert i mange år mot vanlige folk, og de er jo de eneste man stopper med kopibeskyttelse uansett.

Alle spill blir cracket uavhengig av beskyttelse av de som spesialiserer seg på sånt.

Men selvsagt har det jo aldri vært piratene som er målet, men de som selger spillene etter å spilt dem.

 

Håper de gjør det samme med ME2. Vet at noen irriterer seg over å måtte putte in disken, men jeg pleier å putte den inn på spill som ikke trenger det til og med. Gammel vane kanskje.

Da blir det Dragon Age på PC for meg. Klarer ikke helt å spille vestlig RPG på konsoll, men måtte kanskje gjort det hvis de hadde holdt på den grusomme kopibeskyttelsen som skapte en del problemer med ME f.eks.

Lenke til kommentar
No blir jeg faktisk å kjøpe spellet istedenfor å "låne".

 

~Taunts

Hva gir deg rett til å bruke ett produkt gratis som andre har brukt år og millioner på å utvikle?

 

 

 

For meg er det åpenbart. Produktet er så elendig, at det er bortkastet å kjøpe det. Til og med når man har kjøpt spillet, kommer det med begrensninger.

Lenke til kommentar
Håper de gjør det samme med ME2. Vet at noen irriterer seg over å måtte putte in disken, men jeg pleier å putte den inn på spill som ikke trenger det til og med. Gammel vane kanskje.

Da blir det Dragon Age på PC for meg. Klarer ikke helt å spille vestlig RPG på konsoll, men måtte kanskje gjort det hvis de hadde holdt på den grusomme kopibeskyttelsen som skapte en del problemer med ME f.eks.

 

GameJackal er jo et fint program som eliminerer behovet for platene etter en times spilling. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...