Gå til innhold

Alt om L.A Noire


Anbefalte innlegg

la_noire.jpg

 

L.A Noire er et spill utviklet av Team Bondi og utgis av Rockstar games. Spillet er hittil kun annonsert til playstation 3, men det skal ikke kommer overraskende om spillet også kommer til de resterende plattformene.

Spillet utspiller seg på slutten av 1940 tallet, hvor du får muligheten til å gå rundt i et stort sandkassespill. I spillet får du rollen blandt korrupte politifolk, jazz sangere, og en mørk og dyster side av byen og kriminaliteten. Spillet er inspirert av filmsjangeren "Film Noire" og har en grå-hvit stemning over seg. Spillet har en veldig "chicago blues" stemning over seg, og man får som sagt være med i det kriminale miljøet.

 

Det har ikke kommet mye informasjon om spillet, men spillet har fått utgivelsesdatoen høsten 09. Det blir spennende om spillet kan hevde seg i sjangeren med Gudfaren II og Mafia II.

 

Trailere:

 

Skjul

 

Skjermbilder:

 

Skjul
la-noire-1.jpg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spillet er inspirert av filmen "Noire" og har en grå-hvit stemning over seg.

 

Du mener vel heller film noir som er en filmsjanger ofte forbundet med amerikanske filmer fra 40-50 tallet?

 

Uansett, jeg tror dette spillet kan bli fett. Jeg liker veldig godt den mørke og stilfulle, øhm... stilen i slike filmer og hvis de klarer å overføre dette til spillmediet på en bra måte kan dette bli knall. :)

Endret av Kuff1
Lenke til kommentar
I spillet får du rollen blandt korrupte politi, jazz sangere, og en mørk og dyster side av byen og kriminaliteten

 

Den setningen ga ingen mening. Kan du forklare hva du mente? :)

 

mener at rollekarakteren du spiller, henger i et miljø med korrupte politi, kriminale jazz sagere (svindlere) og en får være i det kriminelle miljøet i byen. Det er ikke blitt avklart hvem du skal styre i spillet, men man skal visstnok være en person i det korrupte politimiljøet og kriminelle jazz sangere, altså i den dystre undergrunnen i byen.

 

Ser at det var dårlig forklart, beklager. :)

 

Det heter LA også foregår det i Chicago ? :huh:

 

Beklager, det var en feil. Man får en veldig "Chicago stemning 1940 tallet blues" i dette spillet

 

Spillet er inspirert av filmen "Noire" og har en grå-hvit stemning over seg.

 

Du mener vel heller film noir som er en filmsjanger ofte forbundet med amerikanske filmer fra 40-50 tallet?

 

Uansett, jeg tror dette spillet kan bli fett. Jeg liker veldig godt den mørke og stilfulle, øhm... stilen i slike filmer og hvis de klarer å overføre dette til spillmediet på en bra måte kan dette bli knall. :)

 

Ah, enda en feil der ja. Får nesten bruke et sent klokkeslett som unnskyldning. Har endret. Uansett, er veldig enig med deg, spørsmålet er om de kan hevde seg over spillet Mafia 2?

 

Har også endret førstepost litt, og jeg skal legge til mer, og endre mer utover dagen.Flott at dere påpeker fakta/informasjons feil! :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Har ikke noen forhåpninge til spillet etter gudfaren2. Blei så sykt skuffa. tror at Mafia2 blir hakket grommere enn L.A Noire. men det er vel lov å håpe. Settinga virker uansett bedre i L.A Noire enn f.eks gudfaren2. men skeptisk

Endret av stc887
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Rockstar can be hard to predict, like when they delay a major release or abandon their usual controversy-stirring to make a ping pong game. Just as unpredictable are the destinations of their games, as the case with L.A. Noire from developer Team Bondi.

The upcoming smoky action game has had some confusion in the past regarding its platform exclusivity; it's only been announced for the PlayStation 3, and there's been some hints that it will stay that way, but there have also been enough shreds of doubt to sway one in the other direction. We can add another piece of evidence to this Noire mystery today, as Videogamer notes that a Gamasutra job listing for Team Bondi links the game to the Xbox 360. The job listing says that the current game in development is L.A. Noire, then goes on to list "PlayStation 3, Xbox 360" as the platforms in the Job Details section.

 

If this does mean the detective thriller is heading to the 360, it really isn't the loss of an exclusive for the PS3, since L.A. Noire was never technically an exclusive, and it's certainly possible this is for another project entirely.

Lenke til kommentar
Vi får se, blir spennende. Sony trenger denne tittelen, men vi får se hvilke plattformer spillet kommer på :)

Sony trenger tittelen?

Sony får jo tittelen også :p

 

Jeg har egentlig bestemt meg for at jeg skal kjøpe spillet, fordi det er et mafia-spill :)

Men vet ikke helt hvor store forventinger jeg har. I allefall ikke i forhold til Mafia 2.

Er da uansett ikke krise for meg om 360 får spillet (eller andre spill)

 

Edit: (Utenom Tekken, den svei) :p

Endret av mhm.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...