Gå til innhold

Killing Floor - Nytt steam coop spill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

game-killingfloor.jpg

Om spillet:

Killing Floor is a Co-op Survival Horror FPS set in the devastated cities and countryside of England after a series of cloning experiments for the military goes horribly wrong. You and your friends are members of the military dropped into these locations with a simple mission: Survive long enough to cleanse the area of the failed experiments!

Fakta:

1. Cooperative gameplay for up to six players against multiple waves of specimens
  2. Persistent Perks system, allowing players to convert their in-game achievements into permanent improvements to their character's skills and abilities
  3. Over 40 Steam Achievements, including “Dignity for the dead” for killing 10 enemies feeding on dead teammates' corpses and “Hot Cross Fun” for finishing off 25 burning enemies with a Crossbow
  4. Slow-motion “ZEDtime” to better watch those crucial and violent creature deaths, even in multiplayer
  5. Solo game mode for offline play
  6. Nine different monster types trying to eat your face off, armed with everything from teeth and claws, to chainsaws, chain-guns and rocket-launchers
  7. 12+ weapons for the players to chose from, ranging from knives and fire-axes to pump shotguns, rifles and a flamethrower
  8. Equip your team with welders, medical tools and body armor to help your odds of survival
  9. Choose which Perks to play with to best balance out your co-op team against the horrors
  10. Open, non-linear play areas: choose when and where to fight — or run; weld doors closed to direct the monster horde down alternate corridors
  11. Fully-configurable, allowing players to change the difficulty level, number of creature waves, or even set up their own favorite waves of monsters
  12. Support for Steam Friends and other Steamworks features
  13. Includes SDK for the creation of new levels and mods

Bilder:

Skjul
Shot00047.jpg

Shot00049.jpg

Shot00054.jpg

Shot00063.jpg

Shot00074.jpg

Shot000d54.jpg

Hjemmeside:

http://www.killingfloorthegame.com/

Kjøp:

Er 25% på spillet om du preorderer spillet - 13,49€

steam store

Endret av Stifi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det så litt billig ut jeg. Ikke så veldig spennende omgivelser, litt for lite realistiske fiender og den generiske metallen på toppen solgte meg ikke akkurat. Dessuten lurer jeg på hvor stort griefingpotensialet er, med 6 spillere og så mange forksjellige våpen.

Her trengs det en demo

Skrevet

Hvorfor skal det være realistisk? Som du ser, er jo ikke spillet bygd på realistiske fiender. Som er ganske god idé og at det er mere horror fix rundt det. Smak og behag, men jeg liker hvordan fienden ser ut.

Skrevet (endret)

Jeg fikk aldri sansen for Left4Dead, fikk nok av spillet ved å prøve demoen - men dette ser gøy ut.

litt for lite realistiske fiender

Co-op Survival Horror FPS, hvilke realistiske fiender forventet du?

Her trengs det en demo

Helt klart.

Edit:

We have no plans for a demo at this time. However we do plan to have a free weekend or something of that nature.

Kilde

Er spillet verdt et kjøp har jeg ingen problemer med å vente på denne gratis helga som tydeligvis kommer etterhvert.

Endret av Vault Dweller
Skrevet

Ikke udøde folk med rakettkastere i hvert fall. Det funket knapt i Doom 3 og jeg kan ikke tenke meg at det funker noe bedre her. Left 4 Dead, som jo er en naturlig sammenligning, har da fiender som er i hvert fall mer realistiske. Ja da, jeg vet at det er en selvmotsigelse.

Gratishelg høres fint ut!

• 2 uker senere...
Skrevet

Tja, de videoene solgtre meg ikke akkurat, men samtidig ble jeg litt mer interessert.

Enkelte ting jeg stusser på: Den slowmo killcam greia ser ut til å aktivere seg selv når som helst, og enkelte ganger så den helt meningsløs ut. Og meningsløs = irriterende i coop.

Våpen angir løpehastighet. For det første gir det unødvendig mye våpenskfting som setter deg i større fare, for det andre er det plain ulogisk.

Noen detaljer ser også litt billig ut, men det er slikt som gjerne blir borte når du spiller spillet, og ikke bare ser en film av noen som spiller spillet.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

prøvde en liten ulovlig utgave i går og syntes hele opplegget var ubrukelig. spilte bare sp men det var nok. zombiene tålte altfor mye, man har maks vekt på 15kg, man kan handle mellom rundene så sant man finner hu butikk kjerringa (jeg greide det ikke) og spillet hadde en del bugs. når det kommer til zombiene så plantet jeg 3 mag med 9mm i hodet på 1 og han vandret fremdeles rundt :angry:

Skrevet
prøvde en liten ulovlig utgave i går og syntes hele opplegget var ubrukelig. spilte bare sp men det var nok. zombiene tålte altfor mye, man har maks vekt på 15kg, man kan handle mellom rundene så sant man finner hu butikk kjerringa (jeg greide det ikke) og spillet hadde en del bugs. når det kommer til zombiene så plantet jeg 3 mag med 9mm i hodet på 1 og han vandret fremdeles rundt :angry:

Coop. Litt ditt.

Skrevet (endret)

Har kjøpt spillet og spilt et par timer sammen med noen venner nå, og dette er helt genialt!

Det er ikke noe galt med slowmo effekten, den er ikke irriterende på noen måte, gjør bare alt mye kulere når du hogger hodet av en fiende med øks og får se det i slowmo :D

Butikken er heller ikke noe vanskelig å finne, du får en indikator som viser hvor den er før runden er ferdig, så du kan stå og drepe fiendene rett ved butikken så du får god tid til å handle.

Dette burde absolutt prøves av alle zombie fans, og til den lave prisen så er det bare å løpe og kjøpe.

Endret av Phreak^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...