Gå til innhold

Russehits 2003, noen som har?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Litt unødvendig magne? Han var ikke helt kjent med retningslinjene, helt greit det.

 

Innlegg inneholdende banning, flaming, personhets og anklager om fanboyisme og lignende tolereres ikke. Det samme gjelder andre innlegg som bidrar til å skape en negativ stemning.
Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

I iz in ze 13375 0F 7|-|3 5QU4R3 F0RU|\/|

 

Steng tråden anyone?

 

PS: Jeg er på Kom Edward sitt lag, jeg synes dine kommentarer (Atsjonas) er helt unødvendige. Han bare spør om en enkelt låt som jeg tipper ingen har copyright på, ei heller har noe imot at blir delt, og jeg synes du egentlig bare lager kvalme av å være en sånn regelrytter.

 

My 2 cents..

Lenke til kommentar
I iz in ze 13375 0F 7|-|3 5QU4R3 F0RU|\/|

 

Steng tråden anyone?

 

PS: Jeg er på Kom Edward sitt lag, jeg synes dine kommentarer (Atsjonas) er helt unødvendige. Han bare spør om en enkelt låt som jeg tipper ingen har copyright på, ei heller har noe imot at blir delt, og jeg synes du egentlig bare lager kvalme av å være en sånn regelrytter.

 

My 2 cents..

 

 

Takk for støtten "Error" :D

Lenke til kommentar
Det var ikke ment som et "angrep" på Atsjonas, og det var heller ikke ment som at jeg ikke skjønte at du faktisk brøt retningslinjene, men ja, jeg mener at du har "rett" i denne situasjonen.

 

Det er jo forståelig, men det var alikevel bare et spørsmål og ikke et krav :)

 

Den tok meg 1 sekund å finne, og jeg har aldri hørt om Russehits.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...