Gå til innhold

Er det fremdeles noen som spiller Battlefield 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg har kanskje tenkt og kjøpe BF 2, men lurer på om det er aktivt? Og hvordan er grafikken, og samarbeidet?

Takk på forhånd!

//Nightmare

Endret av Nightmare
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Graffikken er jo god for et 5 år gammelt spill. Har aldri skjønt grafikk horer. Crysis for eksempel et pent spill, men døll gameplay/historie.

Gameplay>Grafikk, Grafikken kan være drit bra den, men det hjelper ikke når du spiller i 2 timer og er lei.

Battlefield 2 is still very much alive :D

Endret av Zimmer
Skrevet (endret)

Hva jeg liker med patch 1.5 er de nye fixene for hacks. <3 Kartet som kommer med føler jeg er bare en attpå klatt..

Endret av Zimmer
  • 3 uker senere...
Skrevet

Eg spelar fortsatt battlefield 2. Det er eit skikkelig digg spel, med god grafikk :) Kjempebillig er det og. Trur det kosta 175 for spelet med alle tillegspakkane på GameZone ;)

Skrevet (endret)

på xfire.com så ligger vel bf2 på topp 5 lista over timer spilt pr uke

man kan kjøpe det for 130kr på spaceworld i trondheim

Endret av Chiraen
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 8 måneder senere...
Skrevet (endret)

/e-peen/

Kjøpte BF2 Complete Editon på CDON.com til 118kr med frakt >.>

Forsåvidt bra grafikk til det spillet å være og det er fortsatt mange servere online!

kul du er, no one cares cu

Endret av Fi5kuS
Skrevet (endret)

Var jo faktisk ment som et råd da, med litt humor i. /e-peen/ og >.> indikerer jo at det kødd, men man kan vel ikke forvente at alle skal kjønne det skulle man tro.

Edit: Om du har spilt 10 eller 1000 timer så er vel det også "care" for de fleste her inne.

Endret av M4rius
Skrevet

Var jo faktisk ment som et råd da, med litt humor i. /e-peen/ og >.> indikerer jo at det kødd, men man kan vel ikke forvente at alle skal kjønne det skulle man tro.

Edit: Om du har spilt 10 eller 1000 timer så er vel det også "care" for de fleste her inne.

Nei, 1000 timer og still going strong betyr at det fortsatt er litt aktivitet i spillet. Men du posta i en utdødt tråd, og BF2 døde forresten rett før jul da den siste OpenCup finalen ble spilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...