Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

SPOILER ALERT!:

_Noen andre enn meg som synes questen der hvor du skal bane veien for "patrulje-daten" med Aveline og typen hennes er helt latterlig? Ca 85 banditter måtte bøte med livet pga. av at ei halvkåt dame satte lovedaten sine gjennom basene deres. Jeg føler meg mere som en massemorder i dette spillet enn en slags helt._

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
et lite tips. viss noen har kjøpt dragon age 2 så får man nå også mass effect 2 gratis nå.

 

Litt ironisk, da kam man lettere se hvor like "hollywodisert" de er (Ironisk pga mange klager på nettop dette), for ikke å snakkeom konsolisert, som selvagt er en fordel om man spiller på en, men ikke alle som gjør det.

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar
et lite tips. viss noen har kjøpt dragon age 2 så får man nå også mass effect 2 gratis nå.

 

Litt ironisk, da kam man lettere se hvor like "hollywodisert" de er (Ironisk pga mange klager på nettop dette), for ikke å snakkeom konsolisert, som selvagt er en fordel om man spiller på en, men ikke alle som gjør det.

 

Hva mener du ? vil ikke svare på en måte som går imot hva du mener. Men Mass Effect serien er bunn igrunn en konsoll serie, første var xbox exclusive i evigheter og både 1ern og 2ern bærer preg av det, så lett som menyen man har å se på osv. Om historien er hollywood fiksert og full av klisjeer er noe annet, der er vi enige, dog Mass Effect 2 overrasket meg mer ved senere anledning. =)

Lenke til kommentar

Nummer en virker som en ganske mye bedre introduksjon til universet, men det er uansett to nokså ... Forskjellige opplevelser. På godt og vondt. Du kan jo kjøpe DA2 og bare ikke spille det på en stund. DA:O er et stort spill, skal litt til å blåse gjennom det på en helg eller noe (slik du kan med DA2).

Lenke til kommentar

Nummer en virker som en ganske mye bedre introduksjon til universet, men det er uansett to nokså ... Forskjellige opplevelser. På godt og vondt. Du kan jo kjøpe DA2 og bare ikke spille det på en stund. DA:O er et stort spill, skal litt til å blåse gjennom det på en helg eller noe (slik du kan med DA2).

 

Eg klarar fint å blåse gjennom Origins på ei helg...

Lenke til kommentar

Nummer en virker som en ganske mye bedre introduksjon til universet, men det er uansett to nokså ... Forskjellige opplevelser. På godt og vondt. Du kan jo kjøpe DA2 og bare ikke spille det på en stund. DA:O er et stort spill, skal litt til å blåse gjennom det på en helg eller noe (slik du kan med DA2).

 

Eg klarar fint å blåse gjennom Origins på ei helg...

Ja men det vil gjøre opplevelen dårlig da, å rushe gjennom et spill som DA:O anbefaler jeg absolutt ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...