Gå til innhold

Drakensang: The Dark Eye - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drakensang: The Dark Eye

Den 27. mars kom Drakensang: The Dark Eye ut. Dette er eit "hard-core" RPG spel, utvikla av det tyske selskapet dtp entertainment. The Dark Eye er det fjerde Drakensang spelet som er kommet ut, men det er mange år sidan det forrige kom ut(Ein gong på '90-talet). Drakensang er eit veldig populært papir & blyant rollespel.

Frå wiki:

Setting:

The game takes place in and around the city of Ferdok, located in the Middenrealmian province of Kosh right in the center of Aventuria. Drakensang is the name of a summit in the Anvil Mountains south of Ferdok.[6] The story design was done by Anton Weste, Mark Wachholz, Momo Evers and Stefan Blanck, who all are well-known as writers for the pen & paper role playing game.

Features:

* Experience an exciting story within a huge campaign involving numerous main and side quests

* Adventure groups with up to four adventurers

* Expert character-creation mode for experienced DSA fans

* More than 40 spells, with over 30 talents and almost 40 special abilities allow a large range of possibilities for character creation

* Numerous and varied enemies and monsters from the DSA universe, such as linnorms, ogres, undead mules, giant amoeba and many more

* Story by original DSA authors

* Rule-compliant implementation of the DSA licence in the tradition of the Nordland Trilogy

* Tactical combat system with pause function

* Varied and flexible magic system

* Talent-based dialogue system

Du finn mykje interessant på heimesida deiras, drakensang.com

Her er ein trailer, og du kan finne ein demo på heimesida deiras(link litt opp)

Anmeldelsar:

Metacritic

User rating 9.3

Critics: Awaiting reviews.

http://www.metacritic.com/games/platforms/...nsangthedarkeye

Gamespot:

User rating: 7.7

Critics: 7.2

http://www.gamespot.com/pc/rpg/drakensangt...ye/players.html

Gametrailers:

User rating: 7.6

http://www.gametrailers.com/game/3179.html

(Det meiste her er tatt frå Drakensang tråden som YellowCake oppretta, men som blei stengt)

---

Eg har spelt dette i to dagar no, og syns det er veldig gøy. Eg har dette partyet:

Thorben(meg), lvl 4

Fargrimm(Trur det er det han heiter), lvl 4

Rhulana, lvl 4 eller 5(husker ikkje heilt)

Dranor, lvl 4

Eg treng litt hjelp med eit quest:

Eg er på quest nr. 1 i Dragon Quest, og skal finne Rakorium. Eg er i sumpa, og har funnet han. Så skal eg finne ut litt om undeadene som vandrer rundt der. Eg fant nokre hus med grøne hovudskaller over seg som det heile tida kjem undeads ut av. Eg vil tru at dei stopper å komme ut viss eg slår av/knuser dei grøne hovudskallane, men eg veit ikkje korleis. Kan nokon hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Angående questen du lurte på:

Skjul
Du kan ødelegge de med f.eks. piler og/eller kastevåpen. Hvis du dreper necromanseren som er inne i katedralruinen bak kryptene med de grønne hodeskallene så vil de også forsvinne

koser meg også med spillet, er godt gjennomført, men ikke noe banebrytende. Ganske så koselig egentlig :)

hvorfor ble den andre posten stengt? var jo mye fint som sto der..

Endret av krist2
Skrevet

Var veldig positivt i starten og la ned ein del timar , men etterkvart blir det litt for einsformig. Oppdraga er jo berre å gå til ein plass(fast travel) og gjer 5 (+/-) oppdrag for å så gå tilbake. Litt for lineæart for min smak, spesielt ettersom du berre kan besøke mange av plassane ein gong.

Skrevet

Treng litt meir hjelp:

Skjul
Eg skulle hjelpe Rakorium, med å finne Mandrake, Harpy Egg, og Rock Goblin Tooth. Eg har dei to første, men eg veit ikkje kvar eg kan finne Rock Goblin. Eg gidd heller ikkje gå innom alle Cryptane i myra, så kan nokon fortelje meg kva slags crypt det er den er i?

Eg har også møtt ein alv i sumpa, eg trur ho Gwedyn, eg bytta ho ut med Dranor.

Skrevet

Angåande quest-item i sumpa :

Så finn du Rock Goblins i fleire crypts (eg var ikkje innom alle, men fant Rock Goblins fleire stader) Prøv å knus tønner og slikt, der eg fant dei. Forøvrig trur eg også det skal komme ein liten videosnutt når du kjem inn i ei crypt med ein rock goblin, så du trenger ikkje finkjemme kvar milimeter.

Skrevet

Eg treng hjelp med (enda) eit quest, ja, eg er litt utålmodig :p Uansett:

Skjul
Eg er i Dark Forest, for å finne ei bok. Eg tok The Holy Inquisition si side, og skal drepe heksane. Eg skal no drepe Alvani, eller noko sånt, som hemner seg på at eg satte Dranos i fengsel. Kva er den beste måten å ta ho på? Eg klarer det nemnleg ikkje... Alle mine er i lvl 6, er det for lite? Eg hadde fint klart det hadde det berre ikkje vore for dei hersens ulvane hennar!
Skrevet

Eg slit litt med enda eit quest :o :

Skjul
Eg er på tredje Dragon Quest, og no skal eg altså finne Dragons Eye, som ligg i eit slott. Eg drar til slottet, og det er under åttak av orkar! Eg møter Humbold, og han fortel meg at Gondwin er tatt til fange, og at eg må redde han. Eg drar mot stedet han er fanga, og unngår den store orketroppen. Så går eg inn i området der han er fanga, og han er beskytta av to Orc Warriors, ein Orc Captain, ein Orc Dog Handler og ein Ogre! Korleis skal eg kunne slå det? Eg har prøvd å få Ogreen til å sove, men han vaknar opp midt i slaget(da er Battlemagen min vanlegvis død), og snur det heile til orkanes fordel.

Partyet mitt:

Meg(Thorben Machandel), lvl 8 warrior

Rhulana, lvl 8/9 amazon

Forgrimm, lvl 8/9 mercenary

Jost, lvl 7/8/9 battlemage

Eg er litt usikker på levelane til tre av dei, som de ser ;)

Eg beklager for trippelpost, men eg må jo spørje og ingen andre skriv her <_< Er det verkeleg berre eg som er interessert i Drakensang?

Skrevet

Husker eg og sleit litt med den kampen, ikkje uvanleg i Drakensang. Er vel som i dei flesta kampar - du bør booste opp på alt av potions og spellar og prøve å kanskje lure til deg eit par i gongen - om det er mulig. Eg klarte det til slutt, men det tok si tid.

• 4 uker senere...
Skrevet

Har du runda det nå Flosshatt? Gjekk litt lei eg, blei litt repeterande etterkvart. Litt meir alsidighet i oppdrag og spelet hadde fått beste skussmål av meg.

Skrevet

Nei, eg blei også litt lei. Er vel på det nest eller tredje siste questet, men fekk Mount & Blade, og har spelt det. Eg skal runne det da ;) Blir vel i sommar ein gong, før Warband kjem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...