Gå til innhold

Sniktitt: R.U.S.E.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@iharal3

Usj da. Gikk litt fort i svingene der. Takk for påminnelsen.

 

Men det stemmer, Ubisoft er ikke utvikler for dette spillet. Det skal dog sies at Ubisoft også har spillutvikler-divisjoner i selskapet (Ubisoft Paris, Ubisoft Montreal etc) som driver med spillutvikling. Var vel noe slikt som Ubisoft Shanghai som var utviklere av Tom Clancy's End War. Hvertfall en av Ubisoft-utviklerstudioene som var det.

 

Men RUSE er det heldigvis(?) en ekstern utvikler som har utviklet.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

"Det kan kanskje virke arrogant, men dette er egentlig det første virkelige strategispillet. Her ser du hele slagmarken og maktbalansen på en helt ny måte, og du kan lure fienden din til å tro at du har andre planer enn de du egentlig har, sier Girard til Gamer.no"

 

Jeg lurer på hva scans, turrets, observers, arbiters, hallucination, dark templars, ghots o.s.v. brukes til i det ledende spillet i sjangeren (hvis de i det hele tatt har spilt Starcraft). Man skal ikke se mange kamper mellom proffene for å forstå hvor lite informasjon de trenger for å forstå hva du driver med, og tilsvarende hvor langt de kan strekke seg for å skjule informasjon eller lure motstanderen.

 

C&C sine ørten varianter og TA hadde også mange elementer for å skaffe og skjule informasjon, og eventuelt spre falsk informasjon.

 

Men klart, velge styrke, velge "r.u.s.e." (eller autowin) og ta en kopp kaffe er en dybde verden aldri har sett maken til...

 

Det var veldig pent da, og jeg kan godt se for meg at det er en del artige ting å gjøre her :)

Endret av humblegar
Lenke til kommentar

Virket kult men når jeg leste dette her:

 

R.U.S.E. kommer ikke bare på PC, men også Xbox 360 og Playstation 3.

 

Så forventer jeg at spillet kommer til å bli vannet ned for å gjøre det mer tilgjengelig for massene.

 

Det er også slik at det er over bare et område. Jeg hadde gjerne sett for meg noe lignendes som i Total War serien eller Hearts of Iron, hvor man da kunne zoome helt ut for å se verdenen også zoome inn for å se den minste detalj. Dette virker lite gjennomførbart med dagens teknologi, men pytt pytt. :)

 

Det kan virke som noe jeg kan anskaffe meg, men jeg vil ikke ha forventingene mine noe spesielt høye.

Lenke til kommentar
Gleder meg mer til Hearts of Iron III :D

Ja, det vet vi i alle fall blir koselig, og realistisk.

Dette virker jo ganske morsomt, men jeg er litt skeptisk. Har en følelse at det kommer til å være ganske arkade-aktig. Hvem setter vel opp 6 tigertanks på stranda på an fin rekke istedetfor å ha dem noen hundre meter lenger bak... :rolleyes:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...