Gå til innhold

Reklame for Freias sjokoladeappelsin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg har skrevet hvorfor. ;)

Da håper jeg at moderatorene kan vente med å stenge tråden, fordi jeg kommer til å legge ut på mandag.

Skrevet

Sende til Freia som forslag til ny reklame? Du kan si at grunnen til at de skal reklamere for den er fordi nesten ingen vet om sjokoladen. Så spør du om de kan hjelpe til (med proffe filmere osv.) til å lage en "kopi" der dere er med. De får "lisensen" og dere får litt penger.

Skrevet

Selv om jeg har sett noe lignende var det en god nok ide, det er jo verdt et forsøk! (Husk at det værste du kan få i svar er ett nei!)

Skrevet
Den er tilbake ja. Jeg har sett den på Rema, Kiwi og Freia-butikken dere ser i begynnelsen av reklamen.

Freia butikk :o !?

Karl Johan. Rett ved Stortinget.

Skrevet

Du føler ikke for å spandere en eske Freia Sjokoladeappelsin til Gamer.no brukerne? :)

Blir vel kanskje ikke så veldig dyrt, vet ikke hva det koster for en hehe.

Veldig bra laget reklame forresten, fortsett sånn så skal dere være stolte!

Skrevet

Veldig glad i denne reklamen.. Fikk meg til å kjøpe (og like!) Appelsinsjokolade! Kudos til drugiS som spiller på fellesskapets strenger! ;)

Skrevet

Hyggelig at dere liker den. ;)

Det er selvfølgelig mye som kan forbedres, men jeg synes vi klarte oss bra med tanke på at ingen av oss hadde noe særlig erfaring med verken skuespill eller filming. Mine enorme redigeringsferdigheter trekker selvfølgelig opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...