Gå til innhold

Vurderer å kjøpe Valve Complete Pack, kan jeg gi bort spillene jeg har fra før?


Anbefalte innlegg

Emnetittel sier det meste. Her er pakken, de uthevede spillene har jeg fra før.

 

Includes: Counter-Strike, Team Fortress Classic, Day of Defeat, Deathmatch Classic, Half-Life: Opposing Force, Ricochet, Half-Life, Counter-Strike: Condition Zero, Half-Life: Blue Shift, Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life: Source, Day of Defeat: Source, Half-Life 2: Deathmatch, Half-Life 2: Lost Coast, Half-Life Deathmatch: Source, Half-Life 2: Episode One, Portal, Half-Life 2: Episode Two, Team Fortress 2, Left 4 Dead.

 

Som dere sikkert ser så vurderer jeg den fordi jeg har lyst på The Orange Box og Left 4 Dead.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Emnetittel sier det meste. Her er pakken, de uthevede spillene har jeg fra før.

 

Includes: Counter-Strike, Team Fortress Classic, Day of Defeat, Deathmatch Classic, Half-Life: Opposing Force, Ricochet, Half-Life, Counter-Strike: Condition Zero, Half-Life: Blue Shift, Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life: Source, Day of Defeat: Source, Half-Life 2: Deathmatch, Half-Life 2: Lost Coast, Half-Life Deathmatch: Source, Half-Life 2: Episode One, Portal, Half-Life 2: Episode Two, Team Fortress 2, Left 4 Dead.

 

Som dere sikkert ser så vurderer jeg den fordi jeg har lyst på The Orange Box og Left 4 Dead.

 

Spill kan gives vekk, har du på engelsk står det: Gift er det på norsk står det antageli vis Gave, men de kan bare gives vekk til venner du har på steam... ;)

 

EDIT: Gift står på samme linje med spillet du har flere en ett av

Endret av Mrpain
Lenke til kommentar

Hver gang du registrerer to kopier av det samme spillet på Steam, så får du den nyeste som en 'gave' du kan gi bort senere. Kjøpte Half-Life 2 for noen år siden, og OB for noen måneder siden og har en ekstra kopi av Half-Life 2 som jeg kan gi til hvemsomhelst på Steam. :)

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk ikke så sikker - fikk også en kopi av HL2 etter å ha kjøpt OB men jeg mener å ha sett at de spillene du hadde ble giftet som et tilbud der og da, og er derfor usikker på om du vil få samme muligheten nå.

 

Du kan sende en mail til [email protected] (Gabe Newell, grunnleggren av Valve) og spørre han - du får svar i løpet av et par dager.

Lenke til kommentar
Jeg er faktisk ikke så sikker - fikk også en kopi av HL2 etter å ha kjøpt OB men jeg mener å ha sett at de spillene du hadde ble giftet som et tilbud der og da, og er derfor usikker på om du vil få samme muligheten nå.

 

Du kan sende en mail til [email protected] (Gabe Newell, grunnleggren av Valve) og spørre han - du får svar i løpet av et par dager.

 

Eller lese FAQen deres og la den stakkars mannen få være i fred =P

Lenke til kommentar

Nå er en del er gamle spill jeg ikke tror så mange spiller lenger, og spill man kan ha fått gratis fra før (personlig fikk jeg vel 4-5 spill når jeg kjøpte Half Life 2) så er det kanskje ikke like aktuelt for alle, men ja - det er mye kvalitet til en liten pris!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...