Mountainhome Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Hei, har MoHA, og det funka fint når jeg hadde Vista, så lånte en kompis det av meg og han har W7 BETA, der gjekk det enda bedre, vistaen var en 32bit btw... å nå har jeg re-boota pc'n og fått meg XP... nå vil ikke MoHA instaleres... ingenting sjer etter AGEIA PhysX klargjøring til instalsjon... Noen som kan hjelpe? på forhånd takk NB: vis plasert feil, så flytt (jeg har 9500GT Magic 512MB VRAM, 2GB RAM, 2.4 Intel Core 2 Duo altså 4.8 GHz og har alle nyeste drivere)
Intellio Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Prøv først å avinstallere nvidia physX, også installer MoHA. Da skal physX installasjonen fullføres.
Mountainhome Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Skrevet 18. mars 2009 Prøv først å avinstallere nvidia physX, også installer MoHA. Da skal physX installasjonen fullføres. den risken tør jeg ikke ta... har nVidia PhysX og aner ikke hvor jeg finner den på ny...
Nesumar Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Nivida phsyX er vel et program som skal ligge på MoHa platen vil jeg tro Dessuten ligger det meste av slik lett tilgjengelig på nettet, gjerne på Nvidias egen hjemmeside.
Mountainhome Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Skrevet 19. mars 2009 fixa problemet nå takk for all støtte
Stifi Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 fixa problemet nå takk for all støtte Hvordan løste du problemet?
Mountainhome Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 fixa problemet nå takk for all støtte Hvordan løste du problemet? Sletta nVidia PhysX, måtte gjøre det ifølge EA suport
Mountainhome Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 (endret) Da hadde jeg rett da ^^ ja du hadde det hehe BTW! vis det er noen som spiller her så bring me names (Mr.pain94 Endret 20. mars 2009 av Mrpain
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå