Gå til innhold

Hvilket retrospill kjøpte du idag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Flott start på dagen i dag, nå kan jge bare vente på å få Zelda : Majoras mask og Banjo Kazooie til N64 i posten :D

Kor kjøpte du Zelda: MM? Pris?

Finn.no 260 for begge de jeg nevnte. Ble nok lurt, har ikke fått noe enda :angry:

Skrevet

Var en sniktur innen ebay og amazon 3 dager siden; fant dette;

935252_79175_front.jpg

69$ brukt, Var blant de få spillene som gjorde mest intrykk på meg. Doom kan ikke måle seg mot den mengde moroa jeg hadde med Blood. Spillet er en glemt klassiker som fortjener minst like mye opmerksomhet som duke eller ja doom; Fikk det i posten idag, oh de gode barndoms minnene kom tilbake og traff meg som et olja lyn. " I live again....."

Karakter 10/10

Hidden__Dangerous_2.jpg

Igjen enda en klassiker, Joda H&D var genialt. Men det var H&D som slo meg mest. Nydelig grafikk og pirrende gameplay. Dette er blant de få spillene som jeg spiller og etterpå tenker "ja å hvorfor produseres ikke spill osm dette lenger?". Selgeren bør føle seg snytt 15 $ NY KOPI!

Karakter 10/10

1203930726-197174_42049_front.jpg

Jaaaaa, gode gamle duke. Trenger 0 forklaring her. "Let`s Rock" dun dun dun dun dun tatata dun dun. Megadeth og Duke for 18$! brukt kopi? y plz.

10/10

Dagens kjøp 9,8/10 Why? - Vell H&2 skiva var ripete + noe skape på coveret:/ Ja er vel vanskelig å se siden jeg googlet bildene men rakk rett og slett ikke å ta egne bilder. + Ene siden på Duke coveret var skada hardt. Ellers så er jeg svært fornøyd; Dette kommer til å bli en laaaaaaaaang ferie.

• 2 uker senere...
Gjest Slettet+9018234
Skrevet

Fikk kjøpt meg samle pakken av Command & Conquer idag:

IMAG0029.jpg

Vi hadde den boksen en gong, men vi solgte den :wacko: Hvor kjøpte du denne fra? Ebay?

Skrevet

Den passer veldig bra i min samling da :D

img_1101_187.jpg

Pluss jeg kjøpte den ifra Sverige. Veldig sjelden sak for tiden. Så du er heldig vist du finner den et sted.

• 2 uker senere...
Skrevet

I dag kjøpte jeg en NES konsoll m/ Megaman 2,3,4 og et fotballspill tror jeg det var. Ble 1500kr... Er man konsollsamler så er man en konsollsamler :) Hadde NES når jeg var liten og savner den veldig!

• 2 uker senere...
Skrevet

Super Mario Advance til GBA. £15 fra eBay, spent på om jeg får originalspill denne gang, iom at selgeren skrev det ganske tydelig, vel tiden får vise. Nå blir ihvertfall Mario Advance sammligen min komplett, fake eller ei.

• 5 uker senere...
Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet

Endelig fikk eg kjøpt meg 'Eternal Darkness' til Gamecube! ca 150kr fra en på playtrade.

nn4k6r.jpg

Skrevet

Kjøpte nettopp Final Fantasy VII fra playstation store.

Føler at det kanskje er litt overkill da jeg allerede har en kopi til både pc og psx, men det får nå så være :whistle:

Skrevet

Også da :)? Er det bra så kjøp det flere steder, mye lettere å ha det på den konsollen du spiller på nå da :p. Så sparer du riper på den andre XD

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjøpte Gabriel Knight serien(1, 2 og 3) på GoG i dag! $12.57 for hele pakken! Flotte saker. En av mine store favoritter innen pek og klikk sjangeren. Anbefales på det sterkeste B)

Skrevet (endret)

Kjøpte idag Super Nintendo med Super Mario All-Stars og en kontroller :)

Neste av de retromaskinene er Nintendo jeg skal anskaffe :)

Endret av Toman
Skrevet

Er noen dager gått og disse er blitt skaffet

Nintendo 64 med Super Mario 64

Gameboy SP Mario Edition med Super Mario Land 1 og 2 Gameboy Color, Pokemon Gul, Blå, Rød, Gull, Ruby, Sapphire, Fire Red, Donkey Kong Land 2, mange av disse er Gameboy color spill og noen Advance spill :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...