Gå til innhold

The Secret World blir mindre hemmelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel det spillet handler om da ;)

Altså er spillet satt i en realistisk verden (denne), men med innslag av myter som er ekte osv. Ganske likt som den lengste reisen serien. Jeg synes i alle fall det høres veldig spennende ut, og kjenner jeg dem rett, får vi god historiefortelling.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Fra det lille jeg spilte AoC (til lv20, gadd ikke kjøpe spillet da jeg hadde > 15fps), vil jeg si at det gjorde det bra på noen ting: historiefortelling, lyd, grafikk, og innlevelse/underholdning når det gjelder å grinde).

 

Selv om TSE ikke vil ha god pvp og bra med innhold på top level hvis det følger i AoCs fotspor, vil jeg fortsatt sette pris på en god singel player opplevelse som man kan dele med andre. Tror uansett ikke det vil bli likt som AoC.

 

Men vi får se :) , er i alle fall et veldig interessant oppsett for et spill.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb

Hmm... Ligner ikke hun på bildet øverst mistenkelig mye på hun her? :o

zoe-castillo.jpg

 

Ønsketenking? -_-

Endret av Slettet+8974asdfnb
Lenke til kommentar

Det som overrasker meg gang på gang er hvor utrloig flinke Funcom er til å hype! De har nettop gått rett i dørstokken med AoC (er kanskje bedre nå) men likevel klarer de å få folk til å bli interreserte.

 

Kudos til de folka i Funcom som driver med "hyping" de er søren meg gode.

Lenke til kommentar
Skjul
Hmm... Ligner ikke hun på bildet øverst mistenkelig mye på hun her? :o

zoe-castillo.jpg

 

Ønsketenking? -_-

 

Ja! TSW er egentlig en oppfølger til TLJ :lol:

 

Uansett. Jeg håper virkelig dette blir bra. Den mest interessante settingen i et MMO noensinne, mener jeg. Håper bare FunCom har lært av sinne feil med AoC, men det avhenger naturligvis også av at de ikke blir presset til å gi ut spillet for tidlig.

Lenke til kommentar

Funcom har det med å være litt kjapt ute med en utgivelse desverre. Ideene og produktene 1/2 år etter slipp er jo

tusen ganger bedre enn utgivelsen. Slik var det med Anarchy Online forde som husker den og AoC. Funcom er kommet

for å bli og de kommer med Kvalitet :D Man må bare gi dem litt tid :lol: Men hype som de før meg har skrevet kan

de til de grader. :o

Lenke til kommentar

@Vaenas: Grafikken i TSW er ihvertfall på nivå med AoC, spørsmålet er om det faktisk øker eller ikke....

 

Hva som er etterfølger til hva kan være tricky akkurat her. Men jeg vet at Dreamfall Chapters & TLJ 2 (Ja, du leste riktig) ligger på is til TSW er ferdig, og vel så det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...