Miles Teg Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Basert på håret og skoene så tipper jeg "Leningrad Cowboys Go America"
simalarion Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Finsk kommedie som handler om harry rockere, mer husker jeg ikke. edit ok, alleredet svart på, stod på forige side jeg ) Endret 2. mars 2010 av SimalarioN
Miles Teg Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Sirius er inne på riktig spor, men det er en spionthriller, ikke en krimfilm:
Miles Teg Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 (endret) "The Sting"? Med Robert Redford og Paul Newman? Nei, det er nok langt, langt ute på jordet. Dette er den første i en rekke filmer (minst 5) basert på en serie bøker om en bebrillet britisk agent. Hovedpersonen regnes som et mer "realistisk" motstykke til James Bond (produsentene sto også bak de første James Bond-filmene). *edit* Noen hint til: "Den tenkende manns James Bond" Hovedpersonen i filmene heter Harry Palmer (i bøkene er han navnløs) 1965 Endret 4. mars 2010 av Miles Teg
Sirius Cobra Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Ser at du har i din edit gitt navnet med karakteren, men jeg fant det ut selv før jeg sjekket denne tråden *stolt* The Ipcress Files
Sirius Cobra Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Yup, så den i dag, synes det var like bra som den første.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Er det Glory? Så halve Boondock Saints 2 igår før jeg måtte ta kvelden. Virker ganske så kul, men tror ikke den overgår den første.
Miles Teg Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Nei, det er ikke "Glory", selv om Morgan Freeman har uniform i denne filmen også. Morgan Freeman i uniform er vel forsåvidt eneste linken mellom de to filmene, da "Glory" er om et helsvart kompani under den amerikanske borgerkrigen.
Miles Teg Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Bra forslag av Sim men Sirius har nok rett. Forresten en veldig bra film, til tross for at det er en Affleck både foran og bak kamera.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå