Gå til innhold

noen ekslusive spill til xbox 360 alder 12/16 år?


Anbefalte innlegg

Jeg sier ikke at jeg syns bolemonstrene i Gears er bedre.

Men de er det.

 

Jeg blir dog irritert når jeg blir tvunget til å spille som en femiklatt med mascara, silkemyk hud og en rustning med bar rygg.

 

Dessuten er det ikke bare utseendet til Kaim som er irriterende, det er hele personligheten hans.

 

Jeg ville bare påpeke at Lost Odyssey ikke passer for alle, og jeg føler det er urimelig å anbefale Lost Odyssey uten å påpeke at det er noe... japansk. ^_^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smaken er som baken selvsagt. Heldigvis så er jeg mer opptatt av historien i spillet enn hvordan jeg syns hovedpersonen oppfører seg /ser ut :p

 

Syns ikke Lost Odyssey er noe mer japansk enn f.eks. Shin Megami Tensei serien, som inneholder langt mer kultur som kanskje gjør det vanskelig for enkelte å spille det.

Lenke til kommentar
Jeg blir dog irritert når jeg blir tvunget til å spille som en femiklatt med mascara, silkemyk hud og en rustning med bar rygg.

Og jeg blir irritert når jeg leser en bok om en følsom mann og han faktisk er følsom. Æsj, drittbok.

 

Spillet passer åpenbart ikke til deg, og derfor skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bare holder deg unna? Ingen som tvinger deg til å verken spille spillet eller å poste negative (til tusen) innlegg her for å dra ned spillet basert på din egen mening om et spill du i utgangspunktet ikke vil like.

 

:)

Lenke til kommentar
Jeg blir dog irritert når jeg blir tvunget til å spille som en femiklatt med mascara, silkemyk hud og en rustning med bar rygg.

Og jeg blir irritert når jeg leser en bok om en følsom mann og han faktisk er følsom. Æsj, drittbok.

 

Spillet passer åpenbart ikke til deg, og derfor skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bare holder deg unna? Ingen som tvinger deg til å verken spille spillet eller å poste negative (til tusen) innlegg her for å dra ned spillet basert på din egen mening om et spill du i utgangspunktet ikke vil like.

 

:)

Grunnen til at jeg skriver i denne tråden er for å advare stakkars trådstarter om at dette spillet kanskje ikke er noe for han. Jeg kjøpte selv spillet pga. beskrivelser som Sersjant SEGA kom med, og derfor ble jeg overrasket, og skuffet, når spillet viste seg å være en episk grinesaga om en fag med hukommelsestap.

 

Jeg vil påstå at hvis man får en tåre i øyekroken av den første novellen så er dette spillet perfekt. Hvis man derimot bare sitter stille i kjedsomhet og lurer på når neste actionscene kommer så bør man finne seg noe annet å spille istedet.

 

Du spiller ikke fotballspill om du ikke liker fotball.
Jeg gjør det. ;) Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

det er bra at du sier din mening teletubbiekid. men jeg har aldri spillt noen jrpg spill før så jeg vet veldig lite om det da. men jeg trur jeg skal kjøpe Mass Effekt. funker å bestille fra play.com eller? eller får jeg ikke spillt Mass Effekt fra play.com til min norske xbox?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...