Gå til innhold

noen ekslusive spill til xbox 360 alder 12/16 år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et av de beste actionrollespillene du får tak i er Mass Effect og det har vel en aldersgrense på 16 om jeg ikke husker feil.

 

Du spiller som Commander Shepard (du velger både utseendet, bakgrunnshistorie og kjønn selv) som da selvfølgelig er en Commander i det menneskelige millitæret i år something something. Det er iallefall lagt en god stund frem i tid og menneskene har blit gode venner med flere utenomjordiske raser, og de har for ikke lenge siden blitt med i en intergalaktisk romallianse. Og det i siste liten. Action på høyt plan og også en hel god del rollespillelementer, sammen med en fin historie og gode fortellermetoder gjør det til et heidundranes spill.

 

My 2 cents.

Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at det er 18 års aldergrense er pga en enkelt scene i spillet som innebærer litt alien-sideboob.

Hadde det vært en film hadde det glatt fått 11 eller 13 års aldersgrense. Lit latterlig hvor noia man har for nakenhet i spill.

 

Men om aldersgrensa er viktig mtp på foreldre eller lignende så er det jo klart at det er en liten festbrems.

Lenke til kommentar

Ja, jeg mente at England hadde 12 eller 16 års aldersgrense på spillet, men jeg fant ingen kilder eller steder som kunne bekrefte det via et kjapt Google søk så jeg turte ikke helt si noe. Men om du har funnet et sted som sier 12 år så er nok det mest sannsynligvis riktig mtp forskjellige land sine aldersgrenser.

Lenke til kommentar

Er ikke noen multiplayerdel på det nei, dessverre. Men jeg er også av den oppfatning av at spillets singleplayerdel og alt den kan tilby gjør opp for mangelen på multiplayer. Alt avhengig av hvor mye tid du vil bruke på det kan det vare alt mellom 15 til 100 timer. Det er jeg rimelig sikker på.

Lenke til kommentar

Etter hva jeg kan huske er det ikke så rart når man blir vant til det. Man velger ganske enkelt fiende, type "magi" og eventuelt hvem som skal bruke det kjapt og enkelt. Det via en liten popup meny som kommer opp ved et knappepress, og så er man tilbake i kampen etter bare noen sekunder. Men det virker det som om du har sett i en video eller noe lignende utifra innlegget ditt, og da er alt jeg kan si at det føles helt ok når man først spiller.

 

Selv spilte jeg nesten kun som soldier. Dvs uten så mye fancy effekter, og heller mer fokus på kuler og krutt.

Lenke til kommentar

Ikke alle liker anabole spacesoldiers som i Gears vet du ;)

 

Snakker vi feminine menn bør du ta en titt på Enhcanted Arms, så vil du se at Kaim ikke er så ille :p

 

Når det ble skrevet RPG og ikke J-RPG eller Western RPG så regnet jeg med at alle typer RPGs er ok, og hvis man ikke spiller et spill pga. hvordan karakterene ser ut så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...