Craxmerax Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Tom Clancy's H.A.W.X. ("High Altitude Warfare eXperimental squadron") is an upcoming combat flight simulator video game developed by Ubisoft Romania and published by Ubisoft for Microsoft Windows, Xbox 360 and PlayStation 3. It is to be released United States on March 6, 2009. It was officially announced on July 15, 2008 at E3 2008. Prior to this, Ubisoft issued a press release about the game under its working title Tom Clancy's Air Combat. A version is planned to be released on the Wii H.A.W.X. is set in 2021 above the skies of a world increasingly dependent on private military companies (PMCs) and elite mercenaries who have a relaxed view on the law. As these non-governmental organizations gain power, global conflict erupts with one powerful PMC attacking the United States. Hjemmeside: http://hawxgame.uk.ubi.com/
Khogn Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Simulator og simulator, fru Blom. Etter å ha prøvd demoen synes jeg det ligner mye på Ace Combat 6. Skal sikkert kjøpes, særlig hvis det selges med hardware (stickcontroller) til Xbox360.
Nøtte Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Ser ut som et veldig interesant spill i mine øyne! Men kommer ikke til å kjøpe det før jeg ser noen bra annmeldelser! dårlig erfaring med tom clansy spill. Derimot er bøkene han nokså bra da! Men utifra videoen jeg har sett så ser det veldig tøft ut, men vil vite mer om det før jeg evt kjøper det...
LarZen Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Testet demoen idag og er mektig imponert over grafikken! Gameplay messig er det også meget bra, men selv om demoen er litt urettferdig ved at du blir kastet ut i en stor kamp som du på langt ifra er klar til å mestre så virker det litt for mye arcade shoot em up for min del. Kunne ønske det ble litt mer...tja simulator? Men som sagt du blir kastet ut i en ganske intens kamp og ting går fort og du har rett og slett ikke innarbeidet kontrollene skikkelig. Jeg likte spesielt når du var i ikke assist mode..se flyet bryte lydmuren er rimelig konge Demoen gir meg litt delte meninger men jeg tror og håper at når du starter spillet og lærer deg kontrollene skikkelig og ikke blir kastet ut i en voldsom kamp med en gang så kan det her bli bra! Kommer til å følge med på reviews!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå