Gå til innhold

Gjett retrospillet-leken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde selv akkurat samme spill tidligere i tråden :p

Meget moro spill. Spilte selv kun demoen når jeg var ung, men jeg elsket den. Fant aldri spillet i Norge. Meget undervurdert spill, som faktisk er i ferd med å få en fanmade remake i disse dager. Den gleder jeg meg til.

Anyways, neste spørsmål.

376970.jpeg

Fikk også kun spilt demoen av dette enda jeg prøde å finne hele spillet. Dessverre var ikke alt like tilgjengelig før i tiden, uten internett.

Skrevet
En lett oppgave denne gangen. :)

Ut ifra bygningene og grafikken vil jeg gjette Ecstatica? Jeg vil ikke tro den er alt for lett, for jeg vet det er mange som aldri har spilt det. Jeg syns det var mad skummelt da jeg var liten. :)

Skrevet
Jeg tipper også Digger, Windows versjonen

Satser på at det var rett og tar denne videre jeg da. Dette er et av de første spillene jeg kan huske å ha spilt. Tok meg lang tid å finne, siden jeg ikke helt husket navnet:

Skrevet
Ligner på Jumpman, men mangler blomstene. Eller bombene, eller hva de sakene skulle være.

Veldig nært for å si det sånn, aner ikke om dette har en kobling med jumpman eller ikke. Navnene er ganske like.

Skrevet
Jumper: Griffin's story? Hirr, hirr.

:lol:

Var litt sær denne, og aner ikke hva slags hint jeg kunne gitt. Spillet heter jumpjoe, ta neste siden du var nær nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...