booboo Skrevet 23. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2011 Vel, det ser ut som du har rett Jeg kjenner det under navnet Nemesis. Klipp/lim fra Wikipedia: "In some territories, Gradius was released under the name Nemesis" bildet er fra Commodore 64 forresten Lenke til kommentar
tikktakk_InnleggNO Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Tar meg friheten til å poste et nytt spill, ettersom det er nesten en uke siden siste gåte. Kanskje litt lett, men dette spillet holdt meg våken mange netter. PS: Spoiler i bildelinken, fant ikke ut hvordan jeg fjernet det Endret 28. mars 2011 av tikktakk Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Crusader: No Remorse Noen kan ta neste... Endret 28. mars 2011 av Oslo72 Lenke til kommentar
tikktakk_InnleggNO Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Crusader: No Remorse Noen kan ta neste... Tar en til jeg så får vi fart på litt fart på denne tråden Et genialt spill Endret 29. mars 2011 av tikktakk Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Altfor nytt for meg Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Crusader: No Remorse/Regret hadde jeg tatt på et blunk denne derimot.... Null peil, synd for det ser egentlig ut som et artig spill Lenke til kommentar
tikktakk_InnleggNO Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Crusader: No Remorse/Regret hadde jeg tatt på et blunk denne derimot.... Null peil, synd for det ser egentlig ut som et artig spill Ser jo at dette kanskje var litt for nytt. Men ihvertfall nå kommer det noen hint. Spillet er forresten et av de beste innenfor sin sjanger og ps1 spillet er veldig sjeldent og går for over 1000 lappen på ebay. Dette spillet kom ut i 1996 og var det første i en serie av 5. Hvert spill fokuserer på relative tema som politikk, korrupsjon, revolusjon, mystikk og vennskap. Endret 2. april 2011 av tikktakk Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Suikoden? ????? (har brukt de siste månedene på å mestre Katakana, så hver gang jeg ser et japansk ord skrevet i Romaji må jeg oversette det ) Lenke til kommentar
Vanon Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Wikipedia sier ?????, men eg har ingen anelse:) Gens? Suikoden Lenke til kommentar
tikktakk_InnleggNO Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Suikoden? Stemmer Lenke til kommentar
Vanon Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Awesome! Har ikkje lest gjennom alle 101 sidene, så mulig dette har vert her før, men anyway: Endret 4. april 2011 av Khaaland Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Tenkte først at det likna på K-240, og eit raskt søk avslørar at det er Fragile Allegiance, ein slags andeleg oppfølgjar til det. Er det noko bra? Kay Lenke til kommentar
Vanon Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Korrekt! Ja, det kan eg virkelig anbefale! Litt uoversiktelig i begynnelsen, men om ein holder ut og kommer inn i det er det fabelaktig! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Det høyrast bra ut. Eg likte K-240, og eg likte endå betre forgjengaren Utopia. Ny oppgåve: Kay Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 5. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 Det høyrast bra ut. Eg likte K-240, og eg likte endå betre forgjengaren Utopia. Ny oppgåve: Kay Først tenkte jeg på The King of Chicago, men det er nok heller Crime City For øvrig +1 på Utopia Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 Fullstendig korrekt. Kay Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 5. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 Alrighty, siden vi nå hadde et tema på gang med screenshots av åpne bøker: Lenke til kommentar
booboo Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Google sier Dragon lord, eventuellt Dragon's Breath Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 6. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Google har som oftest rett Edit: Det var med andre ord rett svar. Jeg kjente det for øvrig kun som Dragon's breath da Edit 2: Og til andre som evt. har spilt det: Noen som fikk til å gjøre noe vettugt med alchemy? Jeg blandet og blandet, men jeg syns aldri det påvirket dragene mine noe særlig. Endret 6. april 2011 av Torch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå