Gå til innhold

Rapper vil lage Saints Row-film

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff og huff.. Jeg kan aldri forestille meg at dette kan gå bra. <_< Men nå er ikke jeg verdens største 50 cent fan heller da. Jeg får sjelden en god følelse når det gjeller filmatisering av spill, spesielt ikke spill jeg liker! :p

Men for all del, det må vel en gangsta til for å lage et gangsta spill! :ph34r:

(ja, det rimer.)

Skrevet (endret)

Nei sier jeg. 50 cent skjønner vel ikke at saints rows historie ofte er ment humoristisk engang.

Tror egentlig ikke at det kan bli en så god film uansett, men hva spiller vel min mening noen rolle...

Endret av Gormers
Skrevet

Hvis filmen blir noe â la spillet mitt så kommer sikkert 10% til å være story og resten mest rapping av diverse kjøretøy for så å pimpe de opp og putte de i en enoorm garasje. Kanskje han kan få med seg Xzibit? ^_^

Gjest Bruker-127711
Skrevet
Støttes! Historien i Saint's Row 2 er KONGE!

100% uenig. Syntes sånne ting som dette bare er tull, spesielt når 50 Cent er med i bildet.

Skrevet

50 cent er vel foråpentlig vis ikke noe annet enn en bakmann. Fyren var helt ok i sin egen film da "get rich or die trying". Men bare ok. Ser ikke at den fyren har det helt store skuespiller-potensialet.. Håper den ikke flopper like tungt som andre filmatiseringer av spill.. Kan bli en fin splatterfilm :p

Skrevet

Hmm, ganske skeptisk til dette. Men det er jeg jo til alle filmversjoner av spill, og syntes ikke akkurat historien i Saints row passer så godt til å bli filmatisert. Vi får se :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...