Gå til innhold

PSP annonserer Rock Band, LittleBigPlanet, MotorStorm


neo2001

Anbefalte innlegg

Ser ut som om Destination PlayStation ble en eneste lang parademarsj for PSP-eiere. Rekken av nye spill lansert til konsollen ser ut til å være cirka sånn:

 

* MotorStorm: Arctic Edge

* LittleBigPlanet (egen PSP-versjon)

* Rock Band Unplugged

* Nytt Tiger Woods

* Nytt Madden NFL

* Assassin's Creed (!)

* Hannah Montana (yeah!)

 

Mer info her:

http://www.pressfire.no/nyheter/PSP/304

 

...og et nytt Buzz-spill med norske spørsmål ser det ut til:

http://www.spillmagasinet.no/default.aspx?...&id=2554654

Endret av famuza
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå mangler det bare at Uncharted kommer til PSP! *håpe*

Dette ser forøvrig bra ut, gleder meg til å spille LBP.

 

Det kommer til å øddelegge serien! Hvis første spillet av en spillserie er eksklusiv burde alle andre spill i serien også være eksklusive. Ikke det at ikke liker PSP, ønsker meg det egentlig ;)

Lenke til kommentar

Får litt lyst å kjøpe tilbake PSP jeg også! Solgte den vel for cirka 1 1/2 år siden, da det ikke var mer interessanne spill å kjøpe til den lengre. Men så kom jo for eksempel God Of War: Chains of Olympus og da fikk jeg mer lyst å kjøpe den tilbake igjen. Og disse spillene de nettopp har annonsert tror jeg blir veldig gode! LBP er et spill som passer midt i blinken på PSP synes jeg!

Lenke til kommentar
Syntes det er teit at Sony prøver frebrilsk å holde liv i PSP, har ikke brukt den på 1-2 år, og kommer ikke til å bruke den heller.

Haha, du kødder? :p Morsom kommentar. Er helt enig, hvorfor holde liv i en konsoll som du ikke har brukt på 1-2 år? :p

 

Ser ut som noen kongespill! Kan bli god underholdning ute på reise disse her. Har prøvd demoen til God of War og det er helt fantastisk :) Så jeg kunne godt tenkt med en PSP med LBP, GoW, Assassins Creed, Buzz og kanskje Motorstorm?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Syntes det er teit at Sony prøver frebrilsk å holde liv i PSP, har ikke brukt den på 1-2 år, og kommer ikke til å bruke den heller.

Haha, du kødder? :p Morsom kommentar. Er helt enig, hvorfor holde liv i en konsoll som du ikke har brukt på 1-2 år? :p

 

Ser ut som noen kongespill! Kan bli god underholdning ute på reise disse her. Har prøvd demoen til God of War og det er helt fantastisk :) Så jeg kunne godt tenkt med en PSP med LBP, GoW, Assassins Creed, Buzz og kanskje Motorstorm?

 

Ikke det jeg mente, men hvis du ser på spillsalget til PSP, er det fryktelig lavt.

Lenke til kommentar
Syntes det er teit at Sony prøver frebrilsk å holde liv i PSP, har ikke brukt den på 1-2 år, og kommer ikke til å bruke den heller.

Haha, du kødder? :p Morsom kommentar. Er helt enig, hvorfor holde liv i en konsoll som du ikke har brukt på 1-2 år? :p

 

Ser ut som noen kongespill! Kan bli god underholdning ute på reise disse her. Har prøvd demoen til God of War og det er helt fantastisk :) Så jeg kunne godt tenkt med en PSP med LBP, GoW, Assassins Creed, Buzz og kanskje Motorstorm?

 

Ikke det jeg mente, men hvis du ser på spillsalget til PSP, er det fryktelig lavt.

 

Har nok noe med at det ikke finnes mange bra spill til PSP enda, men nå ser det ut som om Sony klarer å satse tungt på utviklingen av 3-4 bra spill. Det hjelper på. En konsoll med masse gode spill på markedet støver ikke så fort ned... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Syntes det er teit at Sony prøver frebrilsk å holde liv i PSP, har ikke brukt den på 1-2 år, og kommer ikke til å bruke den heller.

Haha, du kødder? :p Morsom kommentar. Er helt enig, hvorfor holde liv i en konsoll som du ikke har brukt på 1-2 år? :p

 

Ser ut som noen kongespill! Kan bli god underholdning ute på reise disse her. Har prøvd demoen til God of War og det er helt fantastisk :) Så jeg kunne godt tenkt med en PSP med LBP, GoW, Assassins Creed, Buzz og kanskje Motorstorm?

 

Ikke det jeg mente, men hvis du ser på spillsalget til PSP, er det fryktelig lavt.

 

Men hvis du ser Psp salget er det fryktelig høyt:p

så derfor vil de holde den i livet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...