Gå til innhold

Headset til gaming


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg holder en knapp på Plantronics Gamecom 777. Genialt hodesett. Jeg har også Steelseries 5H, og det er ikke en gang i nærheten av å være like bra.

 

Det skal vel være mulig å få dette hodesettet til rundt 700 kroner, og det er er det utvilsomt verdt. Meget behagelig å ha på, god lyd, krystallklar mikrofon. Det følger også med en liten usb-dongle med Dolby Headphone-støtte, men har du et greit lydkort er det vel så lurt å bruke det.

 

Har en test av det her, om du er interessert.

Lenke til kommentar
Creative Fatal1ty Gaming Headsett, langt navn og ja, det er et fatality item. Men så er det kanon bra i forhold til prisen på rundt 300 kr! Kunne lett gitt 4-500 kr for det!

 

Har testet dette også, og lyden er meget bra sett opp mot prisen. Men for meg med et relativt normalt, voksent hode, var de alt for, alt for trange. At jeg i tillegg bruker briller gjorde opplevelsen enda mer ubehagelig.

 

Er man derimot ung og ikke har så stort hode kan de nok være et godt valgt. Det er imidlertid litt kjipt at de kun er usb, og at man evt ikke får brukt lydkortet som allerede er i pc-en, i alle fall om det man har installert er av det litt ålreite slaget. Sitter man med onboard kan for så vidt usb-løsningen i Fatal1ty være snadder. :)

Lenke til kommentar
Jeg holder en knapp på Plantronics Gamecom 777. Genialt hodesett. Jeg har også Steelseries 5H, og det er ikke en gang i nærheten av å være like bra.

 

Det skal vel være mulig å få dette hodesettet til rundt 700 kroner, og det er er det utvilsomt verdt. Meget behagelig å ha på, god lyd, krystallklar mikrofon. Det følger også med en liten usb-dongle med Dolby Headphone-støtte, men har du et greit lydkort er det vel så lurt å bruke det.

 

Har en test av det her, om du er interessert.

 

beste alternativet jeg har sett, skal vurderes. takker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...