Gå til innhold

Hvilket spill har du brukt mest tid på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å vite for sikkert, men det må være ett av disse:

 

-Duke Nukem 3D: jeg har rundet spillet mange, mange ganger og har spilt gjennom tusenvis av ekstra brett som jeg fikk med diverse blader tilbake i 90-tallet. "Fanatisme" er et passende ord.

 

-Captive (Amiga): jeg trodde det var mulig å runde spillet så jeg fortsatte å spille til jeg når siste level... men ga meg etter hvert. Jeg oppdaget nylig at det var over 65.000 brett i spillet.......

 

-Morrowind/Oblivion: spilt i over 100 timer på PC, og seinere samme antall timer på konsoll. Uff.

 

Like etter kommer spill som Battlefield 2, STALKER og Dungeon Master.

Lenke til kommentar

Føler meg ganske trygg på at Civilization IV kommer ut på topp for min del.

Ellers er eg redd Sims-serien kjem høgt på lista.

 

Mykje tid har nok òg blitt lagt ned i Morrowind og Oblivion, for ikkje å nemne gode, gamle Daggerfall. Originale Fallout kjem òg høgt opp. Tal på timar har eg derimot ikkje.

Lenke til kommentar

Hehe må nok si BFME serie der (mest BFME 2 og Heksekongen) var med i en stor klan, men den er litt inaktive nå, samme er jeg. Må nok si jeg har spilt iallefal 50-100 minst. Klanen var KWSN (Knights Who Say "Ni")

 

EDIT:

 

Må legge til Pokemon og :p, spilte det utrolig mye når jeg var i 4-8 år

Endret av Nightmare
Lenke til kommentar

Mest tid..... hmmmm.....

 

Final fantasy som en serie har stjålet mye tid.

 

Starcraft multiplayer stjal mye tid. (husker godt hvor forbanna foreldrene mine var da de kom tilbake fra en måneds ferie og jeg hadde vært alene hjemme og gamet på battlenet. Dette var i de dager man hadde modem og isdn abbonementer som betalte for hvert eneste tellerskritt.)

 

Street Fighter 2 og SF Alfa serien og Mortal Kombat 1/2/3/4.

 

Og ja.... Resident Evil 2. Claire A ending og B ending, Leon A ending og B ending, samt alle ekstra greiene som man unlocket og mye, mye mer.

 

Har heldigvis blitt mindre manisk på å unlocke alt i spill etter som jeg har blitt eldre. Har ikke tid til 100% clearing av alt. :)

Lenke til kommentar
Hmm..

 

(...)

 

Men medregnet LAN-spilling kan jeg jo ikke si annet enn Age of Empires 2 med minst 6000+ timer.

 

6000 timer, det vil si 250 dager. Kan ikke legge skjul på at det var sinnsykt mye :p Men du har sikkert hatt det utrolig gøy på LAN!

 

---

 

Krist2: Ja, jeg driver og snoker litt rundt om kring for å skaffe meg Morrowind nå ;)

Lenke til kommentar

Helt klart World of Warcraft, brukt alt for mye tid i det spillet. Føler jeg har brukt mye tid på andre spill som Grand Turismo, CM, Final Fantasy og slikt også, men det kommer ikke i nærheten av tiden jeg har brukt i WoW.

 

Ligger vel på ca 300 dager på de 2 main karakterene mine. Har sluttet nå da, endelig.

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar
WoW er som en sykdom, mange som blir avhengie og skulker skolen osv.

 

Det kan diskuteres, men det kan vi gjøre i en annen tråd:) Prøv å ikke gå off-topic.

 

---

 

Jeg har også brukt mye tid (rundt 70 dager) på WoW, men som jeg skrev synes jeg det er mest interessant hvis dere utelukker MMO's siden de som kjent suger så mye tid at de overgår de fleste andre spill.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...