Gå til innhold

Nå kommer Scout-nyhetene i Team Fortress 2!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet når denne kommer?? Er det senere i dag kl 2400 eller kommer den ikke før i morgen kanskje??

 

Tidligst torsdag rundt klokka 21.00. Er på torsdager rundt det tidspunktet de andre klassene har fått sine oppdateringer.

Den siste nyheten er ikke ute enda, og må nok vente enda en dag før de slipper oppdateringen løs. Min halvkvalifiserte gjetning er altså torsdag rundt 21.00.

Lenke til kommentar

I forhold til HWG, medic og pyro achievementsene, var disse temmelig vanskelige. Det ble selvfølgelig enklere, etter at jeg fant ut at man kunne få achievements hvis man spilte aleine på en server (som å overta tre control points etter hverandre) eller en achievementserver. Så nå har jeg snart våpen nummer to : ) Med det nye våpenet Force-A-Nature, kan man nå mange tøffe steder.

Lenke til kommentar
Jeg var så uheldig å joine en server som var listed på "Friends" da jeg var ny med TF2, og kom uheldigvis inn på en achivements-server (slik at man får alle achievements automatisk) :( Skal aldri gjøre det igjen! Noen som vet om man kan nullstille dette?

 

 

I Team Fortress 2 sin "barndom" kunne man nullstille statistikken sin, men Valve har gjort det tydelig at på grunn av unlocks og achievements så vil den muligheten aldri komme tilbake. Så desverre, du må nok ha de til evig tid!

 

Personlig har jeg fått 3-4 legitimt, og bare 1 har jeg "jukset" for å få - den der med å cappe 3 points på rad. Så ja, jeg har bare 5 achievements enda :p

Lenke til kommentar
Finnes det noe som gir alle achievements på en gang da??? Trodde du måtte jobbe ganske lenge tom. på achievementsserverne jeg.. Ikke at det kommer automatisk?

 

Finnes måter å gå rundt dette på. Tror du skal rekke å unlocke de tre våpnene ganske fort (et par timer) uten å ta alle 35 achievements hvis du virkelig går inn for å "farme" dem.

 

Valve redegjorde i et intervju for en stund tilbake for sitt syn på saken, som var at de ikke bryr seg om hvordan folk får tak i våpnene. Om de får de legitimt eller om de farmer.

 

Usikker på hva de mener om servere som åpner unlocks med en gang. De la jo unlocksene bak lås og slå for litt siden i 6 måneder for alle som hadde tuklet med loadout-menyen, men tror neppe de gjør noe slikt for folk som har joinet en slik server, da det kan skje med hvem som helst.

Når Medic-pakka kom var det jo også mye krøll fordi koden for å låse opp alle achievementsene (og da trengte man alle 35 for å få alle våpnene) ble offentlig, og folk trengte ikke gjøre noe som helst for å få de. Valve valgte da å resette achievementsene for alle som hadde skrevet den koden, men det var langt i fra feilfritt så det var mange som mistet våpnene sine selv om de hadde skaffet dem gjennom vanlig spilling.

Lenke til kommentar

For min del var de overraskende lette. Der er klart, noen av dem var jeg grusomt heldig med, som The Cycle, hvor du skal drepe en i vann, på bakken og i lufta. Men de var faktisk ikke så utrolig vriene alikevel, det tar bare litt tid, men med en gang du får The Sandman og Force-a-Nature så kan du ta de aller fleste av dem.

 

Ser Valve har hatt enkelte problemer også denne gang med å gjøre ting rikitg:

 

Fra http://www.teamfortress.com/

 

I can't take my eyes of you for 5 minutes - TF Announcer

 

Honestly.

 

Please, do take a cursory glance at the missive directly below this one. Take care to notice its author, and the dismally recent date of its posting.

 

Now imagine how profound my disappointment, to be called back again so soon to administer justice to the melon-headed few of you who persist in fraudulence. I'd just sat down with the two things I enjoy most in life — the most recent issue of Punishment Monthly and a carton of cigarettes — when the alarm sounded. I feel like a dog owner who's rubbed her pet's nose in a mess on the carpet, only to turn around and discover it setting fire to the drapes.

 

This time it seems a number of you used an external application to unlock all of your achievements in order to get items unfairly. Coming as a surprise to no one with the ability to retain memories of the recent past, I have taken these items from the perpetrators for one week.

 

Can I trust that this episode has finally taught you a lesson? I should live so long. Having watched how the sorry lot of you comport yourselves on the battlefield and in the forums, I would consider it a small miracle to trust one of you enough to lick stamps without asphyxiating.

 

My magazine awaits.

 

The Administrator

 

("The missive directly below this one" sikter til det forrige blogginnlegget hvir hun redegjør for sitt syn på saken om at noen har herja med loadout menyen og stengt unlocksene for de som har gjort det i 6 måneder.)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk "må" ha unlocksa med en gang de kommer ut, det tar jo ikke lange tida å få dem hvis man bare spiller litt.

 

 

For meg handler det om nysgjerrighet. Jeg er en ræva Scout, men vil jo ha våpnene. :D

 

Dessuten syns jeg faktisk det er helt greit at folk farmer dem på egne servere heller enn å prøve å få de gjennom vanlig spilling med mindre de er "pro" Scouter. 10 Scouts (eller alle andre klasser) på ett lag som prøver å få achievements er helt håpløst, så jeg syns i hvert fall at det er helt greit å ha egne servere å gjøre slikt på, få våpnene og heller prøve de litt når sjansen bryr seg på en vanlig server.

 

Jeg er "pro" Medic, og gledet meg som faen til den oppdateringen skulle komme. Men den hadde for det første klasseødeleggende achievements (50 Scoutkills med syringegun), utrolig teite achievements (knerte 50 Medics med beinsaga), veldig håpløse achievements som var avhengige av andre spillere (20 assist med èn Heavy i ett liv) og var generelt vanskelig fordi du måtte ha alle 35 for å få alle våpnene.

De 3 achievementsene som var "mest Medic" fikk jeg allerede med en gang jeg startet spillet, fordi jeg hadde allerede healet 1 mill hp, og hadde både 5000 og 10 000 hp healet i ett liv.

 

Dessuten var det jo 10 Medics på ett lag, og å prøve å få gjort noe da er jo nytteløst.

(Nå er det jo forsåvidt ingen lenger så er nytteløst å gjøre noe nå også, men det er en annen diskusjon :p)

 

Spilte forsåvidt med deg på en eller annen Lokalen-server her om dagen Xifi! Jeg bruker samme nick og avatar i TF2 som jeg har her. Du har sikkert sett en "All your base are belong to AltF4"-tag også hehe

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hva syns du om de nye våpnene? For meg er de i stor grad nytteløse, men jeg merker at jeg har fått mye mer airtime nå som fler Scouts flyr rundt med Force-a-Nature.

Dessuten håper jeg virkelig Valve gjør noe med The Sandman i forhold til ubercharge-stun, fordi det er helt nytteløst å måtte bruke så mye tid på å lade opp en uber bare for å måtte stå stille i 3 sekunder. Egentlig håper jeg de kaster hele stun-konseptet på båten.

Lenke til kommentar

krazy6446 - går an å sjekke achievementsene (trenger virkelig et norskt ord for dette) og progresjonen i hver enkelt på steam-siden din, eller inne i selve spillet :)

 

Personlig joina jeg en server som var over halvtom og fikk den kanskje litt lett B)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...