Gå til innhold

Hvilke spillvåpen synes du er de kuleste/beste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974asdfnb
Gravity Gun er det eneste våpnet jeg har prøvd så må vel bli det =)

 

Jeg tror kanskje at grunnen til at Gravity Gun vinner, er at det er flest som har prøvd det, og ikke at det er det kuleste egentlig.. Det var i hvert fall sånn for meg også.

Lenke til kommentar
Gravity Gun er det eneste våpnet jeg har prøvd så må vel bli det =)

 

Jeg tror kanskje at grunnen til at Gravity Gun vinner, er at det er flest som har prøvd det, og ikke at det er det kuleste egentlig.. Det var i hvert fall sånn for meg også.

 

Men evig med ammo og uendelige måter å drepe noen på er jo de eneste kriteriene et våpen trenger for å være det kuleste :D

 

Og Gravity Gun setter dermed alle andre våpen i skyggen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Den eneste våpenet jeg ikke har prøvd på listen er Plasma Cutteren, og jeg syntes Gravity gun'en har en så absolutt fortjent første plass, selv om det blir litt klisje ettersom de fleste top 10 listene men våpen har Gravity gun langt oppe om ikke først :)

Lenke til kommentar

burde vært noen flere der.. 4x1 line i tetris er det mest destruktive våpenet EVAH!

 

Skjønner ikke hvorfor Lancer er med.. okey greit man får maks testosteronutbrudd og du føler faktisk at bicepsen vokser når du kjører saga i noen.. men er det virkelig så bra? jeg må si at vi må nominere Yamato fra DMC serien.. kanskje det mest destruktive som finnes og det kuleste!

Lenke til kommentar
burde vært noen flere der.. 4x1 line i tetris er det mest destruktive våpenet EVAH!

 

Skjønner ikke hvorfor Lancer er med.. okey greit man får maks testosteronutbrudd og du føler faktisk at bicepsen vokser når du kjører saga i noen.. men er det virkelig så bra? jeg må si at vi må nominere Yamato fra DMC serien.. kanskje det mest destruktive som finnes og det kuleste!

Yamato er hvertfall ett av de mest destruktive.

Det er bare ikke det kuleste :p

Lenke til kommentar
Synes PKM skulle komme med på listen. Jeg bruker den i Far Cry 2 i online og eier alle. Uten den er online boring.

 

PKM er et alt for generelt våpen. Dette ville ikke blitt akseptert som nominasjon fordi det ikke er særegent for det spillet. Samme grunnlag som at AK-47 ikke ble godkjent.

Lenke til kommentar
Jeg blir faktisk jævli irritert når det var så mange bra våpen som har blitt utelatt :(

 

Våpen fra Ratchet & Clank, Fallout 3, Gears of War, Zelda, Halo, Resistance og Worms burde ha vært med.

jeg kan si meg enig på ratchet and clank biten, men hallo? du har 2 våpen fra gears på pollen, 1 våpen fra fallout? da kan du jo ikke klage

 

EDIT: Og pokkern meg et fra Halo serien også! :blink:

Endret av Shoberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...