flopflop Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Husker jeg leste om et kommende flyspill til PC på Gamer for et par måneder siden, en trailer der det ble bombet i bygater et eller annet sted. Har ikke spilt noe flyspill siden F-22 Lightning II, og tror jeg skal forsøke meg på nytt. Noen som kan hjelpe meg med mulig tittel på spillet?
Atomics Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Tom Clancy`s H.A.W.K.S. ? Eneste jeg kommer på.
Bruker-163290 Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Husker jeg leste om et kommende flyspill til PC på Gamer for et par måneder siden, en trailer der det ble bombet i bygater et eller annet sted. Har ikke spilt noe flyspill siden F-22 Lightning II, og tror jeg skal forsøke meg på nytt. Noen som kan hjelpe meg med mulig tittel på spillet? Tom Clancys Hawx:)
Khogn Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Har ikke spilt noe flyspill siden F-22 Lightning II Genialt spill!
flopflop Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Skrevet 12. februar 2009 (endret) HAWX var korrekt! Takker! Har ikke spilt noe flyspill siden F-22 Lightning II Genialt spill! Ja, fyffan Endret 12. februar 2009 av flopflop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå