Gå til innhold

Den lille Metall tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stor fan av band som In Flames, Sonic Syndicate, Soilwork og slikt. Hørte In Flames i mange år før jeg fant Sonic Syndicate, Sonic Syndicate - Denied er en orgasmisk sang

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet

Sonic Syndicate må være noe av det eg verste som er, hater rett og slett slik musikk.

Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet

Har den plata, herlig thrash :p

Skrevet (endret)
Linkin Park kan nok ikke kalle deg heavy metal, men glir sikkert greit innenfor den store metal-sjangeren.

Mener du seg?

"Crawling" is a song by the band Linkin Park. It is the fifth track from their debut album Hybrid Theory (2000). It was released in 2001 as their second single and won a Grammy for Best Hard Rock Performance in 2002.

Ja, det er jo litt mer blanding. Litt metal her, litt hard rock der.

Endret av Erik
Gjest Bruker-127711
Skrevet

På spotify står det at det er en blanding mellom mange sjangre, husker ikke hvilke tho.

Skrevet (endret)
Old-school hip-hop, traditional classic rock, and spooling electronic vibes were the initial factors behind the building of the alternative metal quintet Linkin Park.

Stod det på spotify.

Genre(s): Nu metal, rap rock, alternative rock

Wikipedia

Endret av Erik
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Det var den jeg sikta til, ja :)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Men det er litt skjev fordelig på sjangrene når Nickleback går under som heavy metal på spotify.

Skrevet
Men det er litt skjev fordelig på sjangrene når Nickleback går under som heavy metal på spotify.

Stoler mer på HMV's fordeling en spotify sin. Uansett, bare sprer LP's gode ord jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...