Gå til innhold

Hvilket spill skal jeg velge?!?


xfs

Anbefalte innlegg

Å så var det meg som har lyst på nytt spill å kose meg med ;)

her er en liten liste jeg har lagd :D , men har jo bare råd til 1 eller 2.

 

1. The Chronicles of Riddick Assault on Dark Athena

2. Call of Duty: Modern Warfare 2

3. Halo Wars

4. Splinter Cell: Conviction

 

 

en liten ting... :ph34r: bare prøv og nevn RE5 :ph34r:

 

PS: det skal bare være til xbox 360!

Endret av Xfs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt klart Gears of War 2.... for en genialt spill...

Har ikke spilt noe så bra på lenge, kanskje siden Gears of War 1 ? :)

 

Men det er jo selvfølgelig smak og behag.

Anbefaler at du ser litt på tester, videoer og bilder av de forskjellige spillene, så blir nok valget lettere.

 

Nesumar

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar
les et par tester å se noen videoer så finner du fort ut hvilke du skal kjøpe :p

mhm.. tror jeg prøver FEAR 2 og Chronicles of Riddick ;)

 

Er det ikke litt dumt å spørre på et forum om hva folk mener, og bare drite i det? Litt uproduktivt...

 

Uansett, så ville jeg gått for GoW2 selv, kjøpte det på release og spiller det fortsatt.

Lenke til kommentar

Selv hadde jeg kjøpt Splinter Cell og Skate 2, rett og slett fordi de spillene tiltaler mine interesser mest. Liker du skyting og hardbanka action er det vel liten tvil om at GoW er et bedre kjøp, men ikke kjøp det hvis du ikke har noe til over for meningsløs skyting og saging av aliens. Selv synes jeg GoW blir veldig ensformig og litt kjedelig i lengden, men så har jo ikke jeg noe spesielt stor interesse for slike spill.

 

Alt baserer seg på smak og behag.

Lenke til kommentar
Selv hadde jeg kjøpt Splinter Cell og Skate 2, rett og slett fordi de spillene tiltaler mine interesser mest. Liker du skyting og hardbanka action er det vel liten tvil om at GoW er et bedre kjøp, men ikke kjøp det hvis du ikke har noe til over for meningsløs skyting og saging av aliens. Selv synes jeg GoW blir veldig ensformig og litt kjedelig i lengden, men så har jo ikke jeg noe spesielt stor interesse for slike spill.

 

Alt baserer seg på smak og behag.

Det er det... det tokk rundt 1-2 månder før jeg gadd å spille GoW1 ferdig, syntes det blei veldig kjedelig og løpe rundt og skyte og sage folk som du sa. <_<

Endret av Xfs
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
les et par tester å se noen videoer så finner du fort ut hvilke du skal kjøpe :p

mhm.. tror jeg prøver FEAR 2 og Chronicles of Riddick ;)

 

Er det ikke litt dumt å spørre på et forum om hva folk mener, og bare drite i det? Litt uproduktivt...

 

Uansett, så ville jeg gått for GoW2 selv, kjøpte det på release og spiller det fortsatt.

 

Det han gjorde var å se på forslagene, og det eine var å se på videoar. Etter å ha sett på eit par videoar, bestemte han seg. At han muligens ikkje likte Gears, kan jo være fordi han har eit anderleides smak enn dei andre her. At han valgte eit anna spill, betyr ikkje at han ikkje har sett/hørt på dei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...