Gå til innhold

Hvilke spill flopper i 2009?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi har kommet et stykke ut i 2009, men det er allikevel igjen godt og vel 10 måneder til 2010.

Så hvilket spill tror dere kommer til å floppe totalt og som har en utrolig hype?

Legg til deres meninger, så blir det en poll av de forslagene dere regner som "årets flopp".

 

Selv tror jeg:

 

Resident Evil 5 flopper totalt, mange likte ikke demoen og deler av kontrollsystemer var ubrukelig.

 

Heavy Rain er også et spill jeg tror vil ha problemer med å oppnå gameres forventing.

Jeg tror det blir et litt for "film" spill, altså at det blir et spill man virkelig må sette seg inn i.

Battlefield: Heroes Et spill som har blitt bortgjemt i det siste, og som det virker som aldri kommer til å komme.

Noe som er gøy i begynnelsen, men som ikke klarer å holde på spillerne og blir en TF2 kopi.

 

Hva tror du?

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hahahahh! liste!

1. F.E.A.R 2: Project origin

2. Skate 2 (har jo kommet da)

3. Call of Duty: Modern Warfare 2

4. Splinter Cell: Conviction

5. The Chronicles of Riddick Assault on Dark Athena

 

Er de jeg husker... da står d bare igjen å få penger... :angry:

Lenke til kommentar

Følgende spill er det bare å styre unna:

 

The Conduit Generisk, utdatert FPS fra en ræva utvikler.

Bioshock 2 Nytt studio uten Ken Levine tilsier langt dårligere kvalitet enn originalen.

Prototype Blir bare et middels sandkassespill

Godfather 2 Like dårlig som det første spillet

White Knight Chronicles Vil vise seg å være langt fra Square-standard

Silent Hill: Homecoming Allerede tvilsomme amerikanske anmeldelser. Fansen vil bli skuffet.

Duke Nukem Forever Spillet var allerede utdatert for fem år siden...

Endret av Kilik
Lenke til kommentar
Følgende spill er det bare å styre unna:

 

The Conduit Generisk, utdatert FPS fra en ræva utvikler.

Bioshock 2 Nytt studio uten Ken Levine tilsier langt dårligere kvalitet enn originlan.e

Prototype Blir bare et middels sandkassespill

Godfather 2 Like dårlig som det første spillet

White Knight Chronicles Vil vise seg å være langt fra Square-standard

Silent Hill: Homecoming Allerede tvilsomme amerikanske anmeldelser. Fansen vil bli skuffet.

Duke Nukem Forever Spillet var allerede utdatert for fem år siden...

Den dagen jeg styrer unna Bioshock 2 er den dagen jeg styrer unna tilbud om å være dommer i en Playboykonkurranse i BJ.

Lenke til kommentar
Jeg er rimelig sikker på at de fleste serie/film til spill vil bli flopper, noe de alltid har vært

 

Det er ikke å floppe, produkter man vet feiler allerede før man har hørt at de kommer (sikter til en uendelig lang rekke EA games som har blit laget på bakgrunn av ikke så allerværst film lisenser)

 

Jeg tolker flopp slik = spill som har unaturlig store forventinger som ikke klarer å leve opp til halvparten en gang.

 

siste største floppen i historien etter min mening er/var AoC.

 

hvem og når neste kommer er hardt å si, men det er helt sikkert at den kommer i løpet av 2009. Jeg ville satt ett par dollars på at EA's nye NFS konsept kan floppe, men da igjen .. Ikke egentlig en verdig flopp, for folk har generelt ikke mye tiltro til EA games lenger (, eller har vi ? ), så da er det heller ikke en flopp nå vi viste deg gikk galt. Jeg har i hvertfall ikke det.

Lenke til kommentar

Jeg håper ikke, men tror at Halo Wars kommer til å floppe salgsmessig iforhold til hva MS forventer. Halo-fans har blitt glade i skytespillene de er kjent med, og det å ikke ha med verken Cortana eller Master Chief kan bli farlig for MS.

På den andre siden, så kan det være det at det finnes såpass mange RTS fans som ønsker seg noe som funker fett på konsoll uansett hvilket skin det er over (Halo, Red Alert, C&C) og bil ha et strømlinjeformet UI som er elsk for alle og enhver.

 

Menmen, tiden vil vise! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...