Gå til innhold

Sniktitt: Hearts of Iron 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herlig artikkel, og fint at dere reiser rundt og intervjuer produsenter:)

 

Dette spillet skal kjøpes. Har knapt spilt et annet spill enn HoI 2 siden det kom ut for fem år siden.

 

Takk for det Donkey Kong.

 

Skjønner godt du har spilt HoI2 mye, for det er et veldig bra spill, men det meste tyder så langt på at HoI3 har potensialet til å bli en kraftig forbedring.

 

Var morsomt å intervjue Johan Andersson, for han er litt av en skrue.

Lenke til kommentar

Thadon, jeg vil anbefale deg å sjekke ut paradoxian.org. Dette er en side laget av HoI-spillere, og gir deg nyttige guider. Ellers kan du spørre på forumet hos paradoxplaza.com.

 

Vet det kan være litt mye å komme inn i, men straks den bratte læringskurven er besteget, har du tonnevis av timer foran deg. Går du fortsatt på skole, vil du også leke deg i historie-timene (det gjorde jeg ;) )

Lenke til kommentar

Kjempestilig med intervju, fantastisk folkens! \o/

 

Problemet mitt med spelene deira er at det rett og slett blir for stort, og til tider knotete. Det at du ikkje kan "enkelt" utslette hærer slik som i f.eks. Total War serien må vere ein av dei mest frustrerende faktorene eg har vore ute for i eit strategi-spel nokonsinne.

 

Det var kjempekult eit god stund, men så snart ein fann ein retning vart det for simpelt å vinne, om enn langdrygt og mållaust :/

Lenke til kommentar

Jeg vil si at det var for lett å utslette hærer. Enten ved å omringe som AI'en ikke klarte å stoppe i det hele tatt eller stacks med dive bombers som lett kunne drepe store grupper mens de retreata. Ai'en i HoI2 var alt for dårlig og det jeg tror de trenger å arbeide med mest.

 

forresten så er HoI3 folka på twitter hvor de sier hva de holder på med. linky

Det er også Developement Diaries her.

Lenke til kommentar
Gleder meg sykt! Så mye utrolig bra strategi å glede seg til! Både Dawn of War II, Starcraft II, World In Conflict: Soviet Assault og Hearts of Iron III! Dette blir bra :)

Kan fortsette lista med et par godbiter til: Codename Panzers: Cold War, Empire: Total War og Company of Heroes: Tales of Valor. Ser ut til at det blir en heidundranes front i gamingfronten. :)

Lenke til kommentar

Utrolig bra artikkel! HoI 3 er et av de spillene jeg ser mest frem til, så det her var morsomt. Men det blir spennende å se hva de lander på når det gjelder muligheten for å "ta over verden". Noe av sjarmen med forrige spill i serien var jo å bli så stor at man kunne erklære verden krig, og vinne. Samtidig tror jeg det kunne vært morsomt om det ble visse begrensninger, og litt mer utfordrende også når man har spilt en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...